07:50

Wykończeni, wymolestowani... czyli sierpniowy projekt denko


Mimo tego, że przez ostatni czas byłam bardzo bierna w prowadzeniu bloga mój najulubieńszy projekt denko nadal trwał w moim codziennym życiu. Muszę przyznać iż sierpniowe denko jest bardzo ubogie m.in. dlatego, że stosowałam mniej produktów - z czystego lenistwa a czasami z braku czasu czy warunków, niż zazwyczaj. Od początku września jednak to się zmieniło. Kosmetyki stosuje regularniej i staram się zużyć wszystkie produkty, które lada dzień dotkną dna. Oczywiście wśród nich są i takie, które nie znoszę jak i te które ubóstwiam.

Tak jak wspomniałam wcześniej sierpniowe denko jest dość ubogie oraz spóźnione. To pierwszy taki przypadek, kiedy „wymolestowałam” tylko kilka opakowań – dosłownie 4 sztuki…. Jej jestem w szoku. Co za wynik!

A jak było w Waszym przypadku?











Yves Rocher, 3 Thes Detoxifiants, Eau Micellaire Demaquillante Płyn micelarny do demakijażu - produkt ten zakupiłam przypadkiem robiąc zakupy na stronie YR. Jaki był?... kiepski... Nie jest to produkt wart polecenia. Nie spełniał swojej roli do jakiej został przeznaczony. Miał ładny zapach, odświeżał twarz, nie podrażniał. Pozostawiał uczucie lepkości. Nie radził sobie z demakijażem. Cena ok. 35 zł za 200 ml sklep Yves Rocher ♥♥♥♥♥♥ (2,5/6)






Noni Care krem intensywnie nawilżający - recenzja TU ♥♥♥♥♥ (4/6)

Farmona, Dermacos Anti Acne, Krem matujący, UVA/UVB z bioaktywnym wyciągiem z borowiny - oj męczyłam ten produkt... męczyłam... Ok powiedzmy, że matuje cerę w 60%, zapach miał znośny, nie zapychał, był średnio wydajny a jego konsystencja była zbita, lecz wygodna w aplikacji. Krem ani nie zwalczał niedoskonałości ani specjalnie nie nawilżał. Podsumowując był to był, a nie ma go - fajnie kupie inny, może lepszy ;D. Nie Cena ok. zamówiłam go na Allegro ♥♥♥♥♥♥ (3/6) 









Fa, Shower + Lotion Pomegranate (Żel pod prysznic z balsamem do ciała Granat) - bardzo lubię żele Fa i chętnie po nie sięgam. Ten żel miał fajny, delikatny, owocowy zapach. Miał aksamitną konsystencję,którą łatwo aplikowało się. Wydaje mi się, że nie jest to żel typowo nawilżający więc w tej roli nie spełnił się. Jego brat Fa NutriSkin był o niebo lepszy. Cena ok 8-10 zł pojemność 400 lub 500 ml ♥♥♥♥♥♥ (3/6)



Miłego dnia 

PODPIS

22 komentarze:

  1. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam nic z tego co pokazujesz..

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie jakoś słabo idzie z zużyciami ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy9/21/2013

    Mi raz idzie lepiej, a w innym miesiąc lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. w sierpniu będzie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze coś zużyte. Ja z kolei czuję, że wrzesień u mnie będzie kiepski

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję zużyć ;-) Co do micelka, szkoda że kiepski, bo miałam na niego ochotę :-(

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tam lubię żele FA :)

    OdpowiedzUsuń
  9. właśnie sobie przypomnialam ze chyba mam ten produkt Yves rocher :P w zapasie

    OdpowiedzUsuń
  10. oj z Fa to już dawno czegoś nie miałam, w sumie to bym ten żel wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie znam tych kosmetyków, dobre i kilka produktów :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam żel do mycia twarzy z tej serii Dermacos.. Jest w miarę ok. :)
    Kremu nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Matko, ja to chyba tylko 2 opakowania będę mieć do denka wrześniowego... aż wstyd...

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że płyn z Yves Rocher nie sprawdził się. Spodziewałam się po nim czegoś więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jak zwykle najwięcej używam produktów do kąpieli...

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja także nie jestem fanką FA...

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję zużyć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam żadnej z tych rzeczy :( ja w ostatnim miesiącu zużyłam... nic :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Straszne rzeczy robisz swoim kosmetykom...

    OdpowiedzUsuń
  20. Byłam ciekawa tego płynu z Yves Rocher, ale jak widać okazał się taki jak się spodziewałam. Szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja właśnie używam toniku z tej samej farmonowej serii ;).

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy komentarz
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam, spamu. Szczere opinie i sugestie są bardzo mile widziane.
Dziękuje za to, że jesteście i czytacie.