12:26

Chronimy włosy przed SŁOŃCEM - propozycja produktów


Moi kochani jakiś czas temu opublikowałam post odnośnie ochrony włosów przed promieniowaniem UV <LINK>. Notka ta zawiera ogólne, istotne i ciekawe informacje odnośnie ochrony: przed promieniowaniem UV, przed wypaleniem koloru, przed wysuszeniem i zniszczeniem włosów.
Dziś przedstawiam Wam moją propozycję produktów chroniące nasze włosy. 






Matrix Mgiełka do włosów blond chroniący przed promieniowaniem UV 125 ml cena ok. 50,00 zł

L'Oreal Professionnel Solar Sublime Spray ochronno-odżywczy do włosów z filtrem przed szkodliwym promieniowaniem słonecznym cena ok. 50,00 zł

BC SUN Protect Schwarzkopf Olejek z ochroną przeciwsłoneczną  cena ok. 30,00 zł

Yves Rocher Ochronny Spray do włosów farbowanych z filtrem UV 150 ml, cena ok. 28,00 zł

Sun Ozon Spray ochronny do wlosów 150 ml, cena ok. 7,00 zł 

Rene Furterer Karite Intense Nourishing Oil cena ok. 90,00 zł

Seboradin Regeneracja i nawilżenie lotion cena ok. 23,00 zł


Kilka informacji:
  • po powrocie z plaży należy włosy dokładnie umyć, odżywić,
  •  produkty chroniące włosy przed promieniowaniem UV powinny zawierać filtr, a oprócz tego składniki nawilżające, pielęgnujące nasze włosy, witaminy, olejki itp.,
  • produkt z filtrem UV należy nakładać co jakiś czas, ponieważ
  • chusta, kapelusz na głowie przyczynią się do podwyższenia temperatury, dzięki czemu włosy wchłoną więcej cennych składników odżywczych,
  • włosy nie suszymy na słońcu
  • produkty do stylizacji powinny zawierać filtr UV - zapobiegają one utracie pigmentu
  • przed wyjazdem warto nie farbowac włosy, nie rozjaśniać ich, ponieważ zabiegi te dodatkowo wysuszają je, dodatkowo słońce wypali kolor. W efekcie włosy tracą sprężystość i blask.
  • włosy warto spinać
  • woda morska, chlorowana niszczy włosy, dlatego podczas kąpieli zakładaj czepek






CHANTAL Professional Sessio Style, Dwufazowy płyn do prostowania włosów z filtrem UV, spray 200 ml cena ok. 19,00 zł

L'Biotica Quick Wax Dwufazowa odżywka bez spłukiwania chroniąca przed promieniowaniem UV 150 ml cena ok. 19,00 zł

Nivea Odżywka do włosów farbowanych z filtrem UV 200 ml cena ok. 10,00 zł 

Balea-Profesional After Sun dostępny na Allegro czy niemieckich DM cena ok. 15,00 zł

Kérastase MICRO-VOILE mgiełka ochronna 125 ml cena ok. 120 zł 

Marion Błyskawiczna odżywka do włosów łamliwych z filtrem UV cena ok. 18,00 zł


Są to propozycje pojedynczych produktów chroniących włosy przed szkodliwym promieniowaniem. Serie tych produktów zawierają filtr UV. 



Przejdźmy do naturalnych produktów posiadających filtr UV. Jest to spis olejków ukazywany prze wiele blogerek. Sądzę, że jest to bardzo przejrzysta forma klasyfikacji olejków według SPF.




Olejki te możemy wykorzystać w formie mgiełki.
Domowa mgiełka do włosów posiadająca w swym składzie jeden z wyżej zaproponowanych olejków ochroni nasze włosy. 
W internecie znajdziecie wiele różnych propozycji na domową mgiełkę z filtrem UV. 
Osobiście polecam olejek z malin oraz wszędzie dostępną oliwę z oliwek.







Włosy, skórę, oczy itp. należy chronić przed szkodliwym promieniowaniem UV. Dodatkową ochroną będzie zawiązanych szal na głowie czy też kapelusz. 
Proponuję odnaleźć złoty środek pomiędzy ochroną a smażeniem się na słońcu.

Wszelkie ciekawostki, informacje ogóle znajdziecie TU <LINK>.



Życzę słonecznych dni, 


PODPIS

39 komentarzy:

  1. będę musiała zaopatrzyć się w coś do ochrony moich kudłów !

    OdpowiedzUsuń
  2. Skuszę się chyba na spray Sun Ozon, mam nadzieje, że nie będzie obciążał włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli masz włosy bardzo suche/suche to odradzam, ponieważ w składzie jest dość wysoko alkohol

      Usuń
  3. świetny post, akurat szukam czegoś fajnego do ochrony włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też muszę coś takiego nabyć, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo, fajnie. Akurat coś na czasie :) W lipcu będę się smażyć na plaży, zabezpieczenie bardzo się przyda.

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam sun ozon jak jechałam do Grecji i zanim zdążyłam go użyć prawie cały wyparował:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Chantal z chęcią bym wypróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Przydatny post,będę musiała zainwestować w taki kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja własnie jakos nigdy nie używałam takich kosmetyków, przed wysoką temperaturą podczas stylizacji owszem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. będę musiała zaopatrzyć się w jakiś kapelusz czy to na plaże czy na rower bo czuję jak włosy cierpią :/

    OdpowiedzUsuń
  11. koniecznie muszę się zaopatrzyć w jakiś taki kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny post :)
    Zapraszam do mnie : http://www.monaa-beauty-monaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. W sumie nigdy nie zabezpieczałam włosów przed słońcem, mój błąd:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zabawne, bo idąc dzisiaj w tym upale myślałam jak cierpią moje włosy i jak je ochronić poza noszeniem czapki. Trafiłaś idealnie. Optowałabym za jakąś naturalną formą ochrony, wiec te olejki nadają się idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie przywiązywałam uwagi do ochrony przeciwsłonecznej włosów. Zainteresowałaś mnie tym tematem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi, w te wakacje moje włosy zostały bardzo zniszczone przez słońce

      Usuń
  16. Jakoś nigdy ni pomyślałam o filtrach dla włosów..mój błąd :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam na razie mleczna odżywkę z Mythosa i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chyba zdecyduję się na olej z pestek malin i zrobię sobie sama mgiełkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. zastanawiałam się nad kupnem tej mgiełki z sun ozon, ale mam w domu olej z pestek malin, więc chyba jednak zdecyduję się na taką "samo robioną". ale najpierw sprawdzę skład :-) zastanawiam się też w sumie nad tą z marion, bo miałam już jedną z tej serii i bardzo mi pasowała :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem zwolenniczką kapelusza + olejów :). Większość produktów stricte chroniących włosy przed promieniowaniem słonecznym jest naładowana alko, który przecież też może wysuszać biedne włosiska ;p.

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo przydatny post :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny post! ;) ja uwielbiam produkty do włosów z gliss kura, te takie psikacze, świetnie wpływają na włosy właśnie latem, nawet gdy cały dzień siedzimy na plaży ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny i przydatny post. Szczególnie teraz. Mnie czeka jeszcze wyjazd, bo udało mi się dopiero teraz wyjechać na urlop. Ostatnio kupiłam właśnie jeden z kosmetyków, które tu przedstawiasz, a mianowicie spray do włosów farbowanych z filtrem UV Yves Rocher. I jest super. Leciutki, pięknie pachnie. Jadę do Chorwacji więc będzie duzo słońca, a ja mam dość mocno zniszczone włosy, farbowaniem właśnie. Teraz mam czarne, wcześniej były rude, a jeszcze wcześniej też czarne, więc trochę się nacierpiały. A powiedzcie mi, gdzie kupujecie takie kosmetyki. W internecie, czy stacjonarnie? W drogeriach czy raczej aptekach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm.... to zależy, możesz kupić zarówno w drogerii jak i w aptece, ważny jest skład jeśli posiada filtr dość wysoko w składzie, olejki, substancję pielęgnujące to jest to produkt wart uwagi, wiadomo w internecie masz większy wybór a ceny są bardziej przestępne, internetowa apteka Gemini jest godna uwagi ;)

      Usuń
  24. no właśnie też tak myślę, że w internecie zdecydowanie bardziej się opłaca. Nie trzeba stać w kolejkach, i mimo wszystko jest taniej. Co do ilości produktów również się zgodzę :) Ja kupuję na wapteka.pl to też internetowa apteka. Mają fajne ceny i dobre kosmetyki. Ostatnio kupiłam też Boviax serum wzmacniające z witaminą A+E i filtrem UV. Bardzo fajnie działa. Zobacz sobie :) Poluję jeszcze na jakieś fajne odżywki w spray'u, do codziennego użytku. Masz jakieś propozycje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę zapoznać się z ofertą tej apteki, dzięki ;)
      a co do odżywek to u mnie fajnie spisuje się odżywka Schwarzkopf, Gliss Kur szczególnie Oil Nutritive i liquid silk, Lady Spa, Repair Silk & Argan 2 - Phase Conditioner, Schwarzkopf BC Moisture Kick to zależy czego potrzebujesz, jakie masz włosy, dodam jeszcze że jestem posiadaczką włosów suchych, falowanych, oooo przypomniałaś mi że muszę iść do fryzjera obciąć zniszczone końcówki :P

      Usuń
  25. hahahha :) Ja właśnie ostatnio byłam. Na szczęście mój fryzjer jest zaufany i kiedy powiedziałam, że tylko końcówki to nie ściął mi POŁOWY włosów. :) Właśnie myślałam o Gliss Kur. Mam włosy farbowane, czarne, trochę za ramiona. Są słabe bo dużo się z nimi działo. Jedyne co na pocieszenie usłyszałam, to to, że mam ich dużo :D Fajnie, co? Teraz muszę właśnie jakieś dobre odżywki do włosów zniszczonych i żeby mi się łatwiej rozczesywało, bo czasami mam ochotę wyrzucić szczotkę przez okno! :D A wapteka.pl naprawdę ma fajne ceny, jak chcesz coś zaoszczędzić to naprawdę dobre miejsce. Ostatnio do kieszeni wpadło mi ekstra 30 zł! :) i co... poszłam kupić sobie baletki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałabym mieć takiego fryzjera w Olsztynie, zazdroszczę
      odżywki które podałam mogą obciążyć włosy, więc ostrożnie z nimi, masz może bloga? :P
      30 zł to sporo i ja bym tak zrobiła, baletki to był dobry pomysł ;D

      Usuń
  26. A macie w Olsztynie salon Trendy Hair Fashion? Jak tak, to koniecznie! Mają świetnych fryzjerów. Potwierdzone info, bo u mnie w Poznaniu i w Łodzi czy Warszawie, gdzie mam znajomych, ta sama opinia. Więc polecam :) Bloga niestety nie mam, ale właśnie się szykuję do utworzenia. Mam już masę pomysłów jak i co :) A baletki kocham, kocham, kocham :D Nie wiem ile mam w domu par. Obłęd jakiś. Te ostatnie kupiłam w H&M :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lilka odezwij się na priv o ile masz ochotę, fajna jesteś babka ;D
      muszę sprawdzić czy w Olsztynie jest ten salon

      Usuń
  27. heheh :) Dzięki, miło słyszeć :) Fajnie się rozmawia, muszę przyznać :) Odzywam się zatem na prv :)

    OdpowiedzUsuń
  28. O rety, jeszcze nigdy nie pomyślałam o ochronie włosów przed słońcem! Zawsze stosuję tylko krem z filtrem na skórę... Będę to miała na uwadze przy wyjeździe nad morze ;) Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  29. O właśnie, dzięki za post, przypomniałaś mi, żebym sobie coś takiego sprawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dorota Okurowska8/04/2017

    Bardzo dobry jest też Wax Sun. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  31. KasiaR5/30/2018

    I jeszcze Seboradin Sun, jest szampon i maska ale upodobałam sobie szczegolnie mgiełke , piekny zapach i chroni wlosy

    OdpowiedzUsuń
  32. Do niedawna jeszcze nie miałam pojęcia o ochronie włosów przed słońcem. Teraz już wiem, że jest konieczna! :) Bardzo pomocny artykuł, ciekawe propozycje kosmetyków. Na tej stronie znalazłam również ciekawe porady dotyczące ochrony przeciwsłonecznej włosów: http://beautylovin.pl/pielegnacja-wlosow-latem/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy komentarz
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam, spamu. Szczere opinie i sugestie są bardzo mile widziane.
Dziękuje za to, że jesteście i czytacie.