11:38

Nowe lakiery hybrydowe Effective


lakiery hybrydowe Effective


Polska marka Effective prężnie działa na naszym rynku kosmetycznym od paru lat. Bogarty i różnorodny asortyment przyciągają nowych klientów. Jednakże lakiery hybrydowe Effective są dla mnie nowością kosmetyczną, której bliżej się dzisiaj przyjrzę. 

Aktualnie moje paznokcie nie są w najlepszym stanie. Powodem tego jest mój brak cierpliwości i popełnione karygodne błędy podczas ściągania ostatniej hybrydy. Paznokcie musiały się zregenerować i przede wszystkim odpocząć. Jednak czas powrócić do malowania paznokci. 


lakiery hybrydowe Effective


Lakiery hybrydowe Effective zamknięte są w czarnych, szklanych flakonikach, o niespotykanym kształcie. Ścięte brzegi opakowania sprawiają, że lakiery lepiej utrzymują się w dłoni. Cena regularna lakierów to koszt ok. 30 zł za 10 ml produktu. Warto podkreślić, iż często na stronie Effective możecie skorzystać z trwających wyprzedaży. Przecenione lakiery hybrydowe 15 ml najczęściej pochodzą z końcówek kolekcji, a ich cena wynosi ok. 16 zł. 


Pigmentacja lakierów Effectve przypomina mi pigmentację sławnych lakierów Semilac. Jest ona zależna od odcienia - im ciemniejszy lakier, tym pigmentacja jest lepsza. Drugą warstwę lakieru w odcieniu 100 Tokyo nałożyłam tylko dla wyrównania koloru. Zawsze kiedy mam krótkie paznokcie, a chcę je pomalować to sięgam po beżowe kolory.


lakiery hybrydowe Effective

lakiery hybrydowe Effective


Kolejnym atutem lakierów jest formuła, dzięki której lakiery równomiernie się nakładają na płytkę, nie tworząc prześwitów, plam. Nie jest ona ani gęsta, ani bardzo płynna. Lakiery utwardzają się zarówno w lampie UV, jak i LED. Podczas utwardzania nie zbierają się i nie ściągają. Czas utwardzania wynosi od 30 sek.(LED) do 2 minut (UV).


lakiery hybrydowe Effective
jasny, cielisty beż - odcień 02, beż  - odcień 100, szarość - odcień 104

W asortymencie marki Effectve znajdziecie również akcesoria kosmetyczne przeznaczone do stylizacji paznokci, żele, przepiękne pyłki. Pyłki do zdobień są dla mnie małym cudeńkiem. Wystarczy nałożyć pyłek na paznokieć i zwykły manicure hybrydowy staje się ciekawszy, a nawet bardziej fantazyjny przykuwający wzrok i zmieniający charakter wykonanego manicure. W moje rączki trafiły: pyłek srebrny opalizujący silver multi tworzący efekt holo oraz bardzo drobno zmielony pyłek na kremowej bazie opalizujący na odcień delikatnego pudrowego różu, tworzący efekt perły. Przepiękne pyłki, które będę nakładać jak tylko zapuszczę paznokcie.


 lakiery hybrydowe Effective

 lakiery hybrydowe Effective


Największym i dla mnie jedynym minusem produktu jest sztywny, gruby pędzelek, który dla mnie był niewygodny. Może spowodowane jest to brakiem doświadczenia w pracy z lakierami Effective. 


 lakiery hybrydowe Effective


Muszę przyznać, iż lakiery hybrydowe Effective wywarły dla mnie duże wyrażanie. Apetyt rośnie w miarę jedzenia, dlatego chcę więcej lakierów tej marki. Za pewien czas uda mi się stworzyć bardziej fantazyjny manicure właśnie tymi produktami, a efektami podzielę się z Wami w następnym wpisie. 







24 komentarze:

  1. Nie wiem dlaczego nie znam tej marki :-) piękne opakowania i kolory, muszę przyjrzeć się jej bliżej :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Effective mają bardzo ładne kolory, podobają mi się zwłaszcza te cieliste. Ostatnio zauważyłam je nawet u swojej kosmetyczki. Nakładała mi na paznokcie pyłki, efekt był świetny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Marka ma różnorodny asortyment. Bogata gama kolorystyczna lakierów hybrydowych, piękne różnorodne pyłki to produkty, które najbardziej zwróciły moją uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sądzę, że warto śledzić ich stronę internetową, tam lakiery hybrydowe potrafią być przecenione nawet o 50%.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tych lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odcienie mega piękne :) Ja nadal przed-hybrydowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne te pyłki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo sie narobiło firm z tymi lakierami <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znałam tej marki, nieźle się rynek rozwija :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Biszkopcik867/26/2017

    Kolory tak bardzo moje :) a ja jutro wybieram się na pazurki i myślę o czymś jasnym :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładne kolory tych lakierów ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tej marki, nawet o niej nie słyszałam :) Kolory wyglądają bardzo ładnie, pigmentacja też okej - skoro nie wymagają wielu warstw i zazwyczaj malowanie kończy się na dwóch - jest okej :D Pyłki też mnie zainteresowały, szczególnie ten dający perłowy efekt - takiego w swojej kolekcji jeszcze nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak dla mnie semilac ma dużo lepszą pigmentację :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio będąc w pewnej hurtowni kosmetycznej w Olsztynie natknęłam się na markę Effective, ale fakt jest ona trudno dostępna.

    OdpowiedzUsuń
  15. to może i lepiej, bo hybrydy uzależniają ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj to prawda, jednak dla nas konsumentów to dobre rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje podstawowe kolory to beż i uwaga beż ;) Zawsze dobrze wygląda na pazurkach i do wszystkiego pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tu się zgadzam! Ja kiedyś beży ani różowych nudziaków nie lubiłam, a teraz mogłabym je nosić praktycznie non stop :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Krzysztof Smajek4/24/2018

    Zapraszam do odwiedzenia naszego sklepu internetowego www.loriennails.pl oraz zapraszam na nasz fanpage www.facebook.com/LorienNails

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam tej marki ale po cenie, są w sumie dośc tanie jak na taką pojemność. Osobiście najwięcej używam firmy Vasco.
    https://vasco-nails.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy komentarz
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam, spamu. Szczere opinie i sugestie są bardzo mile widziane.
Dziękuje za to, że jesteście i czytacie.