17:31

Moja tajna broń na trądzik - MediqSkin Plus żel dla cery trądzikowej


MediqSkin Plus żel dla cery trądzikowej


Problem trądziku dotyka wiele z nas, zarówno kobiet, jak i mężczyzn. Jedni borykają się z nim w okresie dojrzewania, inne kobiety po ciąży, a u jeszcze innych osób prowadzony niezdrowy styl życia, nieregularne posiłki, stres wywołują wypryski. Łączy nas wszystkich jeden cel, nieskazitelna cera. Dziś podzielę się z Wami moją tajną bronią, kosmetycznym odkryciem, który pozwolił mi się uporać z nieprzyjaciółmi na twarzy.

Od pewnego czasu borykałam się z nawracającym trądzikiem. Moja buzia pokryta była nie przyjaciółmi, którzy przybierali każdą możliwą postać. Drobne krostki, ropne wulkany i przebarwienia pokrywały moją twarz. Do tej pory nie miałam, aż tak dużego problemu z cerą. Właściwie mogę stwierdzić, iż była ona w dobrej kondycji. Jednak, od początku tego tego roku jej stan znacznie się pogorszył. Byłam załamana, a o wyjściu z domu bez "tapety" nie było mowy. Ba! Pokazanie się komuś bez odpowiedniego makijażu było niemożliwe. 

Próbowałam wiele różnych produktów, nic nie pomagało. Niepodziewanie z pomocą przyszedł MadiqSkin Plus, choć początkowo miałam co do niego dość sceptyczne podejście. A skąd takie podejście?

Chodzi o skład kosmetyku. MediqSkin Plus żel dla cery trądzikowej zawiera w odpowiednich stężeniach kwas retinowy, glikolowy, tretynoinę oraz polialkohol winylowy. Pełen skład: Polialkohol winylowy PVA, kwas retinowy (tretynoina), klindamycyna, kwas glikolowy, glikol propylenowy, PEG-7 kokosan glicerolu, aminometyl propanolu, hydroksyetyloceluloza, imidazolidynylomocznik, disodowy EDTA, butylohydroksytoluen, woda.


Polialkohol winylowy tworzy na miejscu aplikacji żelu niewidoczną warstwę, która izoluje skórę, chroniąc ją w ten sposób przed działaniem czynników zewnętrznych. Co ważne, nie zatyka porów
Tretynoina i kwas glikolowy, to substancje o właściwościach złuszczających. Pomagają usuwać martwy naskórek. Klindamycyna zapobiega namnażaniu bakterii, co umożliwia zachowanie całkowitej ilości drobnoustrojów na stałym poziomie.


MediqSkin Plus żel dla cery trądzikowej


Kurację chciałam rozpocząć jesienią, kiedy to moja skóra nie byłaby tak narażona na promieniowanie słoneczne (w końcu w składzie znajdują się kwasy). Stan mojej cery przyśpieszył plany. Produkt zaczęłam stosować na noc. 
Producent zaleca żel nakładać na noc, równą i cienką warstwą, co robiłam. Skóra musi być chroniona przed nasłonecznieniem oraz napromieniowaniem z lamp UV. Jedna pompka aplikuje 0,25 ml produktu. Na powierzchnię odpowiadającą całej twarzy wystarczy 0,75 ml wyrobu. Co według mnie jest wystarczającą dawką. Rano przemywam buzię, nakładam lekki krem nawilżająco-ochrony i gotowe. 


Konsystencja żelu jest lekka, a zarazem treściwa. Produkt dość szybko się wchłania, tworząc na miejscu aplikacji tłustawą warstwę. Żel stosowałam 3-4 razy w tygodniu. Nakładany najczęściej w strefie "T". Najlepiej sprawdzał się nałożony na treściwy krem nawilżający. Myślę, że to połączenie było strzałem w dziesiątkę. Dzięki niemu uchroniłam w pewnym stopniu moją skórę przed przesuszeniem. Muszę podkreślić, iż jest to kosmetyk złuszczający i przesuszający skórę, dlatego jeśli zdecydujecie się na jego przetestowanie, to zaopatrzcie się w dobry peeling do twarzy. 


MediqSkin Plus żel dla cery trądzikowej


MediqSkin Plus żel dla cery trądzikowej rzeczywiście działa. Po dwóch tygodniach stosowanie (ok. 6-8 aplikacji żelu na noc) drobne i większe krostki zniknęły, mniejsze zaskórniaki również. Efekty widoczne są już po pierwszym zastosowaniu. Krosty stają się mniejsze. Jaka była moja radość, kiedy moja cera zaczęła po prostu dobrze wyglądać. Do ideału jeszcze jej trochę brakuje, jednak myślę, że jestem na dobrej drodze. Aktualnie mija już czwarty tydzień kuracji. Zmiany na mojej skórze widoczne są gołym okiem. Cera jest rozjaśniona, gładka. Kolejny cel, to całkowite pozbycie się wągrów (o ile to rzeczywiście możliwe). 


MediqSkin Plus żel dla cery trądzikowej


MediqSkin Plus żel, to kosmetyk przeznaczony dla cery problematycznej. Odradzałabym stosowanie wyrobu osobom posiadającym cerę suchą, naczynkową, a szczególnie nadwrażliwą. Nie jest to kosmetyk drogeryjny, który może stosować każdy. Pokuszę się o stwierdzenie, iż jest to produkt profesjonalny, który należy stosować w przypadku problemów z trądzikiem, który należy stosować rozważnie. 










20 komentarzy:

  1. Dobrze, że jesteś zadowolona :) Ja mam niestety trądzik na podłożu hormonalnym i w zasadzie nie wiem, czy kiedykolwiek z nim wygram. Gorsze są ciągłe blizny z dziurkami - co z tego, że wybielę stare przebarwienia, skoro na okrągło robią się nowe? Mam ku temu ogromną tendencję, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę o nim pamiętać jak by co ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Warto przetestować, jeśli ma się problemy skórne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie powodem pojawiania się wyprysków jest tryb życia jaki prowadzę, niezdrowy tryb życia. wiem o tym i chce to zmienić, jednak tępo w jakim żyj, stres w pracy nie pozwala mi na to. Dobrze, że znajduję chwilę na pisanie bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozumiem :( Trzymam kciuki, by Twoje życie odrobinę wyluzowało :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam reklamę tego żelu i od razu mnie zaciekawił. Zawiera wiele substancji, które znam i cenię w pielęgnacji cery trądzikowej. Sama nie miałam już większych problemów z wypryskami, tylko z przebarwieniami, ale ostatnio znowu mnie coś wysypało :C I jak stare przebarwienia zbledły, tak będę musiała walczyć z nowymi :C Może rozejrzę się za tym produktem, a nuż pomoże :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzmi super ciekawie! Muszę spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  8. Będę go miała na uwadze. Chyba byłby idealny dla mojej cery :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Madziakowo blog8/05/2017

    kwas retinowyniestety u mnie odpada

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam problemów z trądzikiem, ale polecę koleżance :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja używam tego żelu mediqskin, który ma w składzie jeszcze klindamcynę. Normalnie jest na receptę ten antybiotyk, tutaj po prostu jest i bardzo dobrze działa.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oglądałam go już parę razy w aptece :D trochę mnie cena odstraszyła bo u mnie prawie 50 zł kosztuje, ale mam go na liście zakupów :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Marlena3/14/2018

    Jakiś miesiąc temu kupiłam go. Mam problem z trądzikiem spowodowany antykoncepcja ale ze względu na to ,ze od czasu do czasu Lubie zapalic ,nie mam zbyt dużego wyboru i musze pozostać przy swoim implancie (tabletki odpadają przez brak mojej punktualność i samokontroli) .
    Byłam wyspana na brodzie czole oraz polikach. Kupiłam go ,dosc obficie rozsmarowalam i niestety poparzyło mi twarz(jezeli tak to moge nazwac). cera mega przesuszona ,pieczaca a skóra schodzila platami. Stare niebieskie nivea tylko pomagalo i dawalo ulge w pieczeniu i bolu. Mimo to po kilku dniach efekt ten zniknal razem z czescia wyprysków. Wiec nalozylam go ponownie ,jedynie punktowo. Wniosek, do cery suchej naczynkowej nie nakładajcie obficie,jedynie punktowo. Mimo to,warto,produkt naprawde dziala.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bunia226/02/2018

    Bardzo ciekawy wpis. Też mam problemy skórne spowodowane hormonami. Ale do tej pory stosowałam to co polecał mi lekarz czyli kosmetyki cetaphil, Dermoprotektor Balsam nawilżający, póki co tylko ten produkt zdał u mnie egzamin. Ale zaciekawiłaś mnie tym wpisem.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bunia226/03/2018

    Bardzo ciekawy wpis. Też mam problemy skórne spowodowane hormonami. Ale do tej pory stosowałam to co polecał mi lekarz czyli kosmetyki cetaphil, Dermoprotektor Balsam nawilżający, póki co tylko ten produkt zdał u mnie egzamin. Ale zaciekawiłaś mnie tym wpisem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dorota557/10/2018

    Ten żel stosuje już 2 miesiące i jestem zadowolona, chociaż czułam trochę niedosyt co do nawilżenia i skusiłam się na kupno Vialise, bo wyczytałam że ładnie nawilża i jest dobry pod podkład. Teraz jestem w pełni zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  17. Trudno jest trafić na dobre kosmetyki do cery trądzikowej, dlatego dziękuję za ten wpis :) Zachęciłaś mnie do wypróbowania tego kosmetyku. Przyznam się szczerze, że wcześniej o nim nie słyszałam. U mnie dobrze sprawdzają się te kosmetyki: http://beautylovin.pl/kosmetyki-na-tradzik/

    OdpowiedzUsuń
  18. katarzyna11/23/2018

    jaki peeling....
    to ma retioidy w sobie, nie ma co katować cery dodatkowymi peelingami, tylko nawilżać i nawilżać.

    OdpowiedzUsuń
  19. jeśli przesadzi się z ilością nałożonego żelu to witajcie suche skórki i złuszczony naskórek (którego nawet dobry podkład nie zakryje ba! nawet podkreśli) A wyjść z domu trzeba. Tak, przystosowaniu MediqSkin + nawilżanie jest bardzo ważne tu się zgadzam.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy komentarz
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam, spamu. Szczere opinie i sugestie są bardzo mile widziane.
Dziękuje za to, że jesteście i czytacie.