12:35

Czas zadbać o ciało!



Wielkimi krokami nadchodzą upragnione wakacje, dni skąpane w słońcu, czas urlopów, wypoczynku. Kocham lato, tak jak każdy z nas. W tym roku część urlopu planuję spędzić nad naszym polskim morzem... i tu rozpoczyna się mój problem. Od ponad roku pracuję za biurkiem przed komputerem, jadam bardzo nieregularnie, do tego żyję wiecznie w biegu - praca, szkoła domowe obowiązki itd., a kilogramów przybywa… przydałoby się zrzucić tu i tam kilka cm tkanki tłuszczowej, zmniejszyć obwód talii czy bioder. W tym celu postanowiłam wziąć się za moje ciało.










Na pomoc przychodzi mi suplement diety CALORICONTROL. W opakowaniu znajdziemy 180 kapsułek. Produkt zawiera innowacyjną formułę ASCOFIBREX. Jej składniki działają na zmniejszanie wchłaniania tłuszczów, wspomagają metabolizm węglowodanów i makroskładników oraz zawierają wysoką zawartość błonników pokarmowych.



Innowacyjna formuła ASCOFIBREX jest połączeniem wyciągu z alg brunatnych oraz dwóch naturalnych błonników: ze sproszkowanych łusek nasion babki jajowatej i inuliny.




WYCIĄG Z ALG powoduje zmniejszenie wchłaniania tłuszczów, CHROM przyczynia się do utrzymania prawidłowego metabolizmu makroskładników odżywczych, pomaga w utrzymaniu prawidłowego poziomu glukozy we krwi, CHOLINA utrzymuje prawidłowy metabolizmu tłuszczów, CYNK ułatwia metabolizm węglowodanów, makroskładników odżywczych, a sproszkowane łuski nasion BABKI JAJOWATEJ przyczyniają się do prawidłowego pasażu jelitowego, ułatwia pracę jelit.










Czym jeszcze wyróżnia się CALORICONTROL?



Mianowicie jest to nowoczesna aplikacja mobilna. No tak, ale co ma wspólnego z zrzuceniem kilku kilogramów?



Aplikacja ta pomaga w prowadzeniu zdrowego trybu życia, właściwym odżywianiu oraz doradza, jak aktywnie spędzać czas. Jest to w swoim rodzaju taki własny trener osobisty. W dobie dzisiejszych czasów kiedy wszystko zmierza ku szybkiemu rozwoju techniki i automatyzacji życia ludzkiego, kiedy społeczeństwo żyje w ciągłym pędzie nie mając czasu na drobne przyjemności, wyjścia do znajomych, spacer czy siłownię, na pomoc przychodzi nam właśnie ta aplikacja. Sądzę, że to świetna alternatywa właśnie dla tej grupy ludzi, osób zabieganych, którzy chcą żyć zdrowo, poprawić swój wygląd. Pomoże stworzyć dziennik aktywności, motywującego mechanizmu odznak, wykres wagi, propozycji ćwiczeń oraz awaryjnego przycisku "pannic button". Najfajniejsze w tej aplikacji jest to, że zawsze możemy mieć ją pod ręką – w telefonie, który większości z nas towarzyszy nam zawsze i wszędzie.



Aplikacja pomoże osiągnąć zamierzone cele poprzez stworzenie dziennika aktywności, motywującego mechanizmu odznak, wykresu wagi, propozycji ćwiczeń oraz awaryjnego przycisku "pannic button", z którego można skorzystać, kiedy dopadnie Cię głód. Już nie mogę się doczekać, kiedy wypróbuję tę aplikację ;).



Unikalny kod do aktywowania wszystkich funkcji aplikacji znajduje się w opakowaniu suplementu diety CALORICONTROL <LINK TU>. Aplikacja dostępna jest za dramo do pobrania w Google Play i App Store. Nazwa aplikacji: CALORICONTROL.



 


Jak wiadomo - same suplementy diety nie przyniosą w szybki sposób oczekiwanych przez nas rezultatów. Ważna jest dieta, oraz nasza aktywność fizyczna.





 
Dodatkowo - czas na detoksykację ;)



Napój składający się z cytryny, imbiru oraz wody ma za zadanie oczyścić organizm z zanieczyszczeń –szczególnie jelita.  Cytryna pomoże w stymulacji wątroby, imbir poprawia i wyostrza trawienie. Podobno napój bardzo szybko pomaga uporać się z  zaparciami, dodaje energii  i co dla mnie najważniejsze detoksykuje organizm. Jest to dobra alternatywa dla osób które pragną zgubić parę kilo, są przemęczone, posiadają szereg dolegliwości związanych z trawieniem pokarmu. Sadzę, że suplementy plus odpowiednia i regularna dieta plus oczyszczanie jelit, to dobry początek do pozbycia się paru zbędnych kilo, poprawy wyglądu i samopoczucia ;).








Przygotowanie napoju:
Do wrzącej wody ok. 0,5 l dodajemy imbir (1 cm, pokrojony na kilka małych plasterków) i cytrynę (plaster, dość gruby). Gotujemy je kilka minut. Po przestygnięciu napoju dodajemy miód – do smaku. Napój można przygotować w większej ilości. Pijemy go codziennie rano.



 Dzienna dawka suplementu diety CALORICONTROL:
Według producenta należy zażywać po 2 kapsułki przed każdym posiłkiem i popić szklanką wody - do 6 kapsułek dziennie.
„6 kapsułek zawiera:
 Wyciąg z alg brunatnych - 120mg
 Sproszkowane łuski nasion babki jajowatej  - 600 mg
 Dwuwinian choliny - 84 mg Chrom - 24 μg (60%)* Cynk - 9 mg (90%)* Inulina - 900 mg
 Wysoka ilość alg brunatnych i bardzo wysoką zawartość dwóch błonników pomoże w procesie odchudzania.”
Od dziś rozpoczynam… a raczej już rozpoczęłam swoją kurację. Będzie ona trwać ok. 30 dni. W tym czasie mam zamiar:  każdego dnia pić napoju oczyszczającego, zażywać kapsułki CALORICONTROL oraz zachować odpowiednią dietę, zdrowy trybu życia dzięki pomocy aplikacji. Ciekawa jestem rezultatów. Życzcie mi dużo sił i wytrwałości.
A może któraś z Was chciałaby wypróbować mobilną aplikację  CALORICONTROL <LINK>?







Miłego dnia,


22 komentarze:

  1. Powiem tak. Nie wierzę w takie cuda, ale wiem, że niedobór minerałów jak np. chrom może być związany z tyciem lub zbyt dużym przyrostem tłuszczu. Kiedy uzupełnimy niedobory np. tabletkami jak te wtedy zaczniemy chudnąć a tłuszcz inaczej się u nas zacznie zachowywać.

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurcze. XD ciekawy pomysł z tą aplikacją :D i 'panic button' ;D!:D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wierzę w takie tableki :-( najważniejsza jest zmiana diety i aktywność fizyczna..

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe te tabletki nie całkiem wierzę w ich moc odchudzania, ale szkodzić nie powinny więc można spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm,ja raczej podchodzę do takich suplementów z przymrużeniem oka, bez ruchu fizycznego one nic nie dadzą, a nawet z ruchem powątpiewam w działanie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę sobie przygotować taki napój. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jakoś w ogóle nie wierzę w takie cuda :).

    OdpowiedzUsuń
  8. na mnie to juz zadne tabletki na zbicie wagi nie dzialają...byly diety przeróżne,zmiana trybu zycia też,wszystko albo nie dziala albo na krótko.pozostaje mi zaakceptowac fakt ze nie bede nigdy szczypiorem :P

    OdpowiedzUsuń
  9. daj znać czy się sprawdzą, ja osobiście wolałabym wydać kasę na np karnet na siłownię albo nowe ciężarki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie stosuję suplementów diety, ale zainteresował mnie ten produkt. :P Będę wiedziała komu polecić, bo znajoma chce kupić specyfik tego typu. :) Zapraszam Cię na dwa rozdania na moim blogu. W jednym możesz zdobyć książkę o NLP, natomiast w drugim paletkę cieni. Mam nadzieję, że zgłosisz się i pokażesz swój pomysł na makijaż. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie stosuję suplementów diety, ale zainteresował mnie ten produkt. :P Będę wiedziała komu polecić, bo znajoma chce kupić specyfik tego typu. :) Zapraszam Cię na dwa rozdania na moim blogu. W jednym możesz zdobyć książkę o NLP, natomiast w drugim paletkę cieni. Mam nadzieję, że zgłosisz się i pokażesz swój pomysł na makijaż. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. szukałam ostatnio podobnej apki ale wszystko było płatne, albo tylko wersje testowe. Może zerknę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie stosuję nic na pozbycie się kilogramów ale jak wymyślą coś na przytycie to chętnie po taki specyfik sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam w gronie testujących Calori Control ;) Dziś opublikowałam notkę. Aplikacja jest super dopełnieniem fazy odchudzania.

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzymam mocno kciuki i czekam na rezultaty ! Może skuszę się na ten preparat jeśli okaże sie działać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakoś nie wierzę w takie kurację. Ale ciekawa jestem Twoich rezultatów :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również, w ogóle na mnie wszelkie preparaty i ich reklamy działają jak płachta na byka:p większość jest tak ogłupiająca, że aż człowiekowi ciśnienie rośnie, jak obiecują gruszki na wierzbie a tak naprawdę to jest nic innego, jak zwykła chemia, którą dodatkowo wrzucamy do organizmu, zamiast się oczyścić z tych wszystkich toksyn przy pomocy zwykłej wody. Swego czasu jak jeszcze nie zwracałam uwagi na to co jem, młoda byłam i głupia:p stosowałam tabletki dbające o ładny kolor cery, przedłużający opaleniznę itp. Dopiero później gdzieś przeczytałam, że w takiej jednej tabletce jest zawarty skoncentrowany wyciąg z 6 kg marchwi! jeśli ktoś przez kilka dni z rzędu zażywa po jednej takiej tabletce to może sobie uszkodzić wątrobę...straszne to jest, a najgorsze że tutaj, tak jak w wielu innych przypadkach liczy się tylko zysk dla producenta, a takie kapsułki są tworzone zgodnie z przepisami podpadającymi pod produkty spożywcze, więc muszą spełniać jedynie wymogi sanitarne przy ich produkcji, nie są kontrolowane ich składy, tak jak w przypadku produktów farmakologicznych...

      Usuń
  17. Akurat nie korzystam z tego typu suplementów, ale jak będę potrzebowała, będę o nim pamiętać ;)
    Zapraszam do siebie na babkę, jajka faszerowane, jajka sadzone z czekolady

    OdpowiedzUsuń
  18. ostatnio zapominam o tym:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Suplementom za bardzo nie ufam, ale podoba mi się napój imbirowy bardzo mi się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niedawno zaczęłam suplementację. Od zawsze piję rano wodę z cytryną, woda zawsze pochodzi z filtra :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy komentarz
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam, spamu. Szczere opinie i sugestie są bardzo mile widziane.
Dziękuje za to, że jesteście i czytacie.