15:15

Bioturn - recenzja


Witajcie w tym przedświątecznym szaleństwie ;)
Lada chwila nadejdą święta, później sylwester no i będziemy już w 2013 roku. jej jak ten czas szybko mija.
Na całe szczęście już kupiłam wszystkie prezenty ;) a było to trudne wyzwanie. Ciekawe co w tym roku dostanę pod choinkę.

Dziś chcę zrecenzować dwa produkty:

Bioturm - hydroemulsja z karbamidem i bio-serwatką do skóry suchej
Bioturm - maść ochronna z bio-serwatką do skóry suchej i podrażnionej 


Zacznę od maści ochronnej, ponieważ ona w pełni podbiła moje serce. Jeśli miałabym ją oceniać w skali od 1-6 daje zdecydowanie 6 z plusem ;)
Tak maść prezentuje się w pełno wymiarowych opakowaniach (150 ml. oraz 50 ml.):





Działanie:
Maść jest genialna. Doskonale nawilża skórę, ale najbardziej podoba mi się w niej to że ją regeneruję. Kiedy jest taka pogoda za oknem nasza skóra jest bardziej narażona na wpływ warunków atmosferycznych. Staje się np. bardziej przesuszona, mało elastyczna czy nawet tworzą się na niej rany. Ta maść z wszystkimi tymi genialnie daje sobie radę. 
Właśnie teraz z rąk schodzi mi skóra z powodu przesuszenia, ten produkt bardzo dobrze łagodzi ją oraz powoduję jej regenerację. Łagodzi stan zapalny i przyśpiesza gojenie.

Z czystym sumieniem mogę Wam polecić ten produkt. Ja kupię go na 100%.

Kosmetyk wolny od: syntetycznych konserwantów, barwników oraz środków zapachowych. Nie powoduje uczulenia, nie ma zapachu. Powinien być bezpieczny dla alergików. Konsystencja biała, dość gęsta - co mi się bardzo podoba. Produkt posiada Certyfikat: BDIH.


Skład:

Aqua, Helianthus Annuus Hybrid Oil*, Butyrospermum Parkii Butter*, Glycerin, Lac*, Panthenol, Alcohol, Simmondsia Chinensis Seed Oil*, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Glyceryl Stearate Citrate, Polyglyceryl-3 Stearate, Urea, Tocopherol, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Tocopheryl Acetate, Bisabolol, Allantoin, Sodium Levulinate, Sodium Anisate, Xanthan Gum, Oryzanol


Drugim produktem jest hydroemulsja z karbamidem i bio-serwatką do skóry suchej (poj.200ml.):






Ten produkt już w mniejszym stopniu przypadł mi do gustu dlatego przyznaje mu 4,5.

Działanie:

Produkt dobrze nawilża skórę, choć nie działa tak jak maść. Produkt szybko się wchłania, pozostawiając uczucie ukojonej skóry. Zwiększa jej elastyczność, niweluje uczucie ściągniętej skóry. Minusem jak dla mnie jest konsystencja, ale taką właśnie mają emulsje - są bardziej rzadsze.

Sądzę, że jest to dobry produkt wart uwagi.

Kosmetyk wolny od: syntetycznych konserwantów, barwników oraz środków zapachowych. Nie powoduje uczulenia, nie ma zapachu. Powinien być bezpieczny dla alergików. Konsystencja biała, dość rzadka - co mi się w tym przypadku nie podoba. Produkt posiada Certyfikat: BDIH. 


Skład:

Aqua, Helianthus Annuus Hybrid Oil*, Pentylene Glycol, Lac*, Polyglyceryl-3 Methylglucose Distearate, Simmondsia Chinensis Seed Oil*, Panthenol, Glycerin, Xanthan Gum, Urea, Glyceryl Stearate, Cetearyl Alcohol, Tocopheryl Acetate, Tocopherol, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Allantoin, Oryzanol, Vanilla Planifolia Fruit Extract *, Citrus Aurantium Bergamia Oil, Limonene


Dodam jeszcze, że produkty marki Bioturm nie są testowane na zwierzętach.


Wspomnę, że kosmetyki miałam okazję testować dzięki Biogreenhouse, która wysłała mi próbki różnych produktów - tu. Wszystkie te produkty dostępne są na oficjalnej stronie Biogreenhouse.






Zdjęcia pełnowymiarowych produktów są z strony http://www.biogreenhouse.pl/

18 komentarzy:

  1. Anonimowy12/16/2012

    miło jest czasem nawiązać taka współprace :)
    zapraszam do wzajemnego obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też testowałam emulsję i przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam jeszcze i nie czytałam o produktach tej firmy :) Bardzo fajna współpraca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam nic z tej firmy, ale widzę, że kosmetyki są warte uwagi;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super musi być ta maść, zaintrygowałaś mnie bardzo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiadając na Twoje pytanie, to jest najzwyklejszy i byle jaki "pstrykacz", niestety nie mam jeszcze uzbieranych środków na wymarzony profesjonalny aparacik. A tak mi się marzy...

      Usuń
  6. Ciekawa jest ta maść, warto się w nią zimową porą zaopatrzyć:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja obecnie testóje kilka probet tej marki, zobaczymy co bedzie dalej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. testuje* gdzies mi sie literówka wkradła :9

      Usuń
  8. ale fajny blog, cieszę się, że tu trafiłam ;) obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też ostatnimi czasy musiałam się borykać ze schodzącą skórą. Na szczęście problem udało się opanować:)

    OdpowiedzUsuń
  10. jeszcze nie używałam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo, jak na obecną porę roku maść brzmi bardzo ciekawie :D Ale mam już swojego faworywa do dłoni a zresztą wszelkich mazideł i tak mam dużo za dużo ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie używałam tych kosmetyków, ale skutecznie mnie do nich zachęciłaś, ponieważ dość często mam podrażnioną skórę

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne składy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna współpraca, obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba się na niego skuszę, bo czytałam wiele pozytywnych opinii. A teraz jeszcze u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy komentarz
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam, spamu. Szczere opinie i sugestie są bardzo mile widziane.
Dziękuje za to, że jesteście i czytacie.