08:43

ZiajaPro do cery trądzikowej


ZiajaPro PROGRAM OCZYSZCZAJĄCY DO CERY TRĄDZIKOWEJ 

Zdecydowałam się na zakup tych kosmetyków, z czystej ciekawości. Chciałam je wypróbować.
Kupiłam peeling oraz maskę oczyszczającą.
Są to kosmetyki profesjonalne, wykorzystywane w salonach kosmetycznych.
Dodam jeszcze, że nie mam cery typowo trądzikowej lecz mieszaną i od czasu do czasu mam niespodzianki na twarzy.

Producen zapewnia nas, że:
"Program oczyszczający do skóry trądzikowej, dokładnie oczyszcza skórę, odblokowuje i zamyka rozszerzone pory tym samym zmniejszając skłonność do tworzenia się wyprysków. Zmniejsza blizny i ślady potrądzikowe.

WSKAZANIA
  
  • Zabieg przeznaczony do cery trądzikowej, podatnej na tworzenie się wyprysków i zaskórników,
  • z rozszerzonymi porami oraz do skóry z bliznami i zmianami potrądzikowymi. Zabieg polecany również na okolice dekoltu, skórę pleców i przedramiona.
CEL ZABIEGU
  • Dokładne oczyszczenie skóry.
  • Odblokowanie i zamknięcie rozszerzonych porów.
  • Zmniejszenie blizn i zmian potrądzikowych.
EFEKT ZABIEGU
  • Wyraźnie zmniejszona skłonność do tworzenia się wyprysków.
  • Mniej przetłuszczająca się skóra z widocznie zwężonymi porami."


Ziaja Pro, Peeling z mikrogranulkami bardzo mocny.
 
Opakowanie.
Wygodne opakowanie  z pompką o pojemności 250 ml. Cena ok 12zł. Swój peeling kupiłam na Allegro.






Działanie.
Peeling stosuje 1-2 razy w tyg. Masuje nim twarz min.10 minut po czym spłukuje letnia wodą. Twarz jest delikatnie zaczerwieniona. Następnie nakładam krem nawilżający. Aplikacja jest banalnie prosta, w niej pomaga nam pompka.
Produkt działa rewelacyjnie. Skóra po jego użyciu jest wygładzona, gładsza a najważniejsze oczyszczona. Granulki są dosyć spore i ostre. Doskonale spełniają swoją rolę. Jest mega wydajny. Produkt nie testowany na zwierzętach.
Nie zauważyłam, aby zmniejszał rozszerzone pory, lecz tego nie wymagam od niego. Jest słabo dostępny. 
To mój ulubiony produkt z ZiajiPro.






Skład:
Aqua (Water), Polyethylene, Glycerin, Propylene Glycol, Camellia Sinensis Leaf Extract, Glycyrrhiza Glabra (Licorice) Root Extract, Thymus Vulgaris (Thyme) Flower/Leaf Extract, Panthenol, Carbomer, Sodium Benzoate, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum (Fragrance), Triethanolamine.

*Zaznaczyłam tylko te składniki które są najbardziej szkodliwe.






Ziaja Pro, Maska oczyszczająca z glinką zieloną + mikrodermabrazja.

Opakowanie.
Proste plastikowe opakowanie, charakterystyczne dla tej marki. Dzięki niemu możemy wykorzystąc produkt do końca. Pojemność maseczki to 250 ml. koszt ok. 20 zł. Kupiłam ją na Allegro. 





Działanie.
Maskę nakładam na oczyszczoną skórę twarzy raz w tyg. Pozostawiam na kilka minut. Pod koniec wykonuję delikatny krótki masaż. Następnie zmywam ciepłą wodą.
Produkt ładnie oczyszcza skórę z martwego naskórka, ale nie zauważyłam aby działała mocno oczyszczająco na moje pory. Owszem oczyszcza i zwęża je, lecz nie jest to tak mocno widoczne. Pod tym względem spodziewałam się mocniejszego działania. Po jej stosowaniu na mojej twarzy pojawiają się drobne, małe, białe krostki. Jest to produkt bardzo wydajny. 
Jeśli macie ochotę możecie go wypróbować, nie jest to zły produkt. Na mnie nie zrobił wrażenia.







Skład:
Aqua (Water), Octyldodecanol, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Alumina, Glycerin, Cetyl Alcohol, Illite, Titanium Dioxide, Dimethicone, Polyacrylamide, C13-14 Isoparaffin, Laureth-7, Hydrolyzed Milk Protein, Propylene Glycol, Panthenol, Tocopheryl Acetate, Stearyl Alcohol, Diazolidinyl Urea, Phenoxyethanol, Methylparaben, Propylparaben, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum (Fragrance), Linalool, Limonene, Alpha-Isomethyl Ionone, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Citric Acid, CI 42090 (FD&C Blue No.1).  

*Zaznaczyłam tylko te składniki które są najbardziej szkodliwe.






Konsystencja.
W obu przypadkach konsystencja nie jest rzadka a wręcz przeciwnie. Łatwo się je nakłada i dosyć łatwo zmywa. Kolor peelingu delikatnie żółty natomiast maseczki seledynowy.






*Tekst z oficjalnej strony Ziaja.


Może znacie te kosmetyki? Jeśli tak podzielcie się ze mną opinią ;)

10 komentarzy:

  1. Jak dobrze, że nie mam problemu z trądzikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam tej serii ziaji ale przyznaję, że ciekawa. Moja skóra też jest mieszana i jakieś tam wypryski są od czasu to czasu więcej potem mniej nie da się uniknąć :P szkoda, że tak mało dostępny w sklepach, powinni to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie słyszałam , ale chyba się porozglądam po sklepach .:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Ziaja lubię tylko serię Kozie Mleko, Blubel (zwłaszcza błyszczyki) i toniki (te najzwyczajniejsze). Do innych produktów nie mam przekonania, a tej serii jeszcze nawet nie miałam okazji oglądać w sklepie. Tylko czy faktycznie jest po co szukać, jak nie robi wrażenia?

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tych produktów. Do cery trądzikowej polecam Tonik Antybakteryjny z Invex Remedies:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie spotkałam się z tym peelingiem...

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam kiedyś o tym peelingu, później o nim zapomniałam. Cieszę się, że o nim napisałaś, bo szukam właśnie takiego fajnego zdzieraka i gdyby nie Twój post, nie przypomniałabym sobie o nim :)

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam i to i to, były bardzo fajne kiedyś do nich powrócę z pewnością jak odgruzuje swoje kosmetyki obecne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja właśnie szukam czegoś co zamknie rozszerzone pory...

    OdpowiedzUsuń
  10. Na wszelkie problemy trądzik, przebarwienia, blizny polecam Glyco-A peeling kosmetyczny :) na mojej cerze uczynił cuda :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy komentarz
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam, spamu. Szczere opinie i sugestie są bardzo mile widziane.
Dziękuje za to, że jesteście i czytacie.