15:05

Shinybox, hit czy kit?


Październikowe pudełko ShinyBox


Sądzę, że będzie to ostatnia recenzja październikowego pudełka ShinyBox. Jednak tym "lekkim" wpisem chciałabym powrócić do blogowego życia.


Pewnie zauważyliście moją chwilową nieobecność. Powodem tego są zmiany, jakie szykują się w moim życiu prywatnym. Praca zawodowa, obowiązki domowe, od czasu do czasu szkoła i kiepskie samopoczucie, ograniczają mnie zabierając mój czas. Mam nadzieję, że zrozumiecie i wybaczycie mi zaistniałą "przerwę". Zapraszam na nowy post.

W październikowym pudełku Shiny znalazłam jeden pełnowymiarowy kosmetyk kolorowy, cztery pełnowymiarowe kosmetyki pielęgnacyjne, próbki, zniżki oraz świecę zapachową. 
Nowością okazał się słodki dodatek, który nie był dla mnie trafiony ze względu na cynamon. Nie każdy, lubi tę przyprawę, tak jak ja. 


Październikowe pudełko ShinyBox


Matowe produkty do ust od pewnego czasu królują na naszym rynku kosmetycznym. Tym razem marka Avon proponuję dwie nowości - matową szminkę do ust oraz błyszczącą, obie w formie błyszczyka. Avon Mark (matowa wersja) dobrze rozprowadza się na ustach, nie wysusza ich. Nie ma typowego matowego wykończenia, jest ono bardziej satynowe. Regularna cena szminki wynosi ok. 32 zł. 


Od pewnego czasu miałam zamiar podjąć zmożoną pielęgnację włosów. W październikowym pudełku ShinyBox znalazła się znana wcierka Jantar, którą miło wspominam. Produkt składa się z 91% składników naturalnych, 0% parabenów, alkoholu etylowego, barwników,


Październikowe pudełko ShinyBox Październikowe pudełko ShinyBox


Firma Efektima zaoferowała 4 produkty wymienne  - maseczki do twarzy. Hydrożelowa maska nadająca efekt liftingujący z niebieskimi algami Institut Algae-Lift  znalazła się w moim pudełku, z czego byłam średnio zadowolona. Tym bardziej, iż jest to druga maseczka, drugi produkt z tej samej kategorii.


Październikowe pudełko ShinyBox


Kosmetycznym pocieszeniem stał się krem do ciała marki Barnängen All Over Rescue Body Balm. Produkt o przyjemnym, delikatnym zapachu, lekkiej, a jednocześnie treściwej konsystencji, to, to co lubię. Cena produktu wynosi ok. 35 zł. 


Październikowe pudełko ShinyBox


Ostatnim kosmetykiem, z którego nie jestem zadowolona to plastry oczyszczające pory z aktywnym węglem. Produkty występowały w pudełku w formie wymiennej 1 z 3. 

Październikowe pudełko na tle swych przedników wypada słabo. Jestem rozczarowana z zawartości. Oby następne okazało się lepsze. 



6 komentarzy:

  1. Zgadza się zawartość średnia, oby wreszcie poprawili się ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobno ta wcierka z Jantara jest bardzo dobra. Osobiście jeszcze jej nie używałam ale wiem, że ma przyjemny zapach :) pudełko jak dla mnie o kiepskiej wartości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie praktycznie zawsze te pudełka są słabe :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nowe nie jest lepsze :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Słabiutkie to pudełko :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miała jeszcze takiego pudełeczka, ale czasami zawartości są takie sobie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy komentarz
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam, spamu. Szczere opinie i sugestie są bardzo mile widziane.
Dziękuje za to, że jesteście i czytacie.