20:31

FOTOporadnik - nowa seria wpisów na blogu!



Uwaga, uwaga! Dziś zaczynam nową serię wpisów na blogu poświęconą fotografii, FOTOporadnik. Wspólnie będziemy przecierać fotograficzne szlaki, zgłębiać wiedzę, motywować się do działania. Nasz wspólny cel, to piękne zdjęcia. 

Jak już wspomniała, FOTOporadnik, to nowa seria wpisów na blogu, poświęcona fotografii. Jej głównym celem jest przedstawienie Wam w łatwy sposób wiedzy fotograficznej, tak abyście mogli... abyśmy mogli wspólnie dążyć do doskonałości wizualnej, jakimi będą nasze zdjęcia. 

A wszystko zaczęło się od bloga, a dokładnie od postów. Blog to takie miejsce, które pozwala człowiekowi na wyznaczanie sobie celów. U mnie stał się on motorem napędzającym do dalszego rozwijania swoich umiejętności oraz rozbudzenia pasji. Apetyt rośnie w miarę jedzenia.
To, czy dążymy do zdobywania wyznaczonych przez nas celów zależy tylko od nas i dotyczy to każdej strefy naszego życia. Celem może stać się utrata wagi, albo nauka gotowania, czy awans zawodowy. I tu warto wspomnieć, każdy z nas ma chwilę zawahania, jest to normalne, ludzkie. Motywacja, siła, motywacja, siła - w takich momentach warto sobie powtarzać, ażeby nie poddawać się! Moim celem stały się po prostu ładne zdjęcia. 


Chcę, aby moje wpisy charakteryzowały się pięknymi zdjęciami. Jednak, aby takie były należy zgłębić wiedzę fotograficzną, zdobyć doświadczenie. Pamiętam swoje początki... jejku to było straszne, jednak od czegoś było trzeba zacząć. Patrząc z perspektywy czasu, zrobiłam ogromny progres we fotografii. Zaczęło mi zależeć na udoskonalaniu swoich umiejętności. 

Nie jestem zawodowym fotografem. Jestem amatorem, który chce spróbować swoich sił w fotografii, dlatego wpisy umieszczane w FOTOporadniku będą odzwierciedleniem moich fotograficznych poczynań. Wspólnie będziemy się uczyć, zdobywać i zgłębiać wiedzę fotograficzną oraz udoskonalać osiągnięte umiejętności, motywować się do działania. Wydaje mi się, że nowa seria postów będzie doskonale komponować się z tematyką do tej pory dotykaną na blogu. Bo przecież do każdego wpisu wykorzystuję najczęściej fotografię produktową. Niewiele blogerek i blogerów porusza dogłębnie tematykę fotograficzną na swoim blogu, a powody tego mogą być różne. Chcę to zmienić, chcę abyśmy wspólnie mogli się uczyć! 

Pomysł na stworzenie nowej serii wpisów, powstał wraz z lekcjami fotografii, jakie pobierałam jakiś czas temu u pewnego znanego fotografa w Olsztynie. Indywidualne zajęcia, są doskonałą formą nauki - każdy o tym wie, więc dlaczego miałbym się nie podzielić z Wami zdobytą wiedzą? 
Na chwilę obecną kształcę się z zakresu fotografii na własną rękę - czytając książki, oglądaj filmiki na YT. Aby wprowadzić Was do nowej serii postów i sprawdzić Wasz odbiór najbliższe wpisy będą dość luźne, a zarazem inspirujące. 


Mam nadzieję, że nowa seria wpisów będzie krokiem na przód w moim blogowym świecie. Dobre rady, obiektywne opinie, wskazówki, pytania, będą mile widziane w nowej serii postów. Piszcie śmiało! Z niecierpliwością czekam na Wasze komentarze. 




11 komentarzy:

  1. U mnie było podobnie. To blog sprawił, że chciałam nauczyć się czegoś nowego.
    Dziś blog to nie tylko wartościowe treści, teraz liczą się również piękne zdjęcia. Dlatego z przyjemnością będę śledziła nową serię wpisów u Ciebie. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem amatorem fotografii, więc z chęcią prześledzę Twoją serię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem jak najbardziej zainteresowana ;) właśnie czekam na moja pierwsza w życiu lustrzanke. Juz za tydzień będzie u mnie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie może czegoś się nauczę, będę czekać na wpisy z tej serii
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ania Macierewicz5/24/2017

    Suuuper pomysł! :) Ja jestem strasznym niedorajdą fotograficznym. Myślałaś żeby dodawać też porady dla telefonowych fotografów? U mnie na blogu możesz zobaczyć ostatnie fotki z wypadu do Rumunii i widać, że nie mam do tego ręki :( www.wawrzynowska.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję, miło że podzielasz moje zdanie. Jestem amatorem, który chce spróbować swoich sił w fotografii, dlatego wpisy umieszczane w FOTOporadniku będą odzwierciedleniem moich fotograficznych poczynań.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również :P Jednak chcę abyśmy wspólnie mogli się uczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje pierwsze zdjęcia, które trafiły na blog były tragiczne. Dziś jest lepiej, ale daleko mi do perfekcji. Chcę robić ładne zdjęcia, chcę aby osoby odwiedzające mojego bloga pomyślały "hmm ładne zdjęcia".

    OdpowiedzUsuń
  9. Travelling Milady6/06/2017

    Bardzo chętnie się poduczę, bo przede mną jeszcze długa droga, a aparat to wciąż dla mnie twierdza niezdobyta.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy komentarz
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam, spamu. Szczere opinie i sugestie są bardzo mile widziane.
Dziękuje za to, że jesteście i czytacie.