14:48

Zamienniki sławnych, drogich perfum - perfumy Orlean


Tak, jak każda kobieta kocham piękne zapachy. Nie wyobrażam sobie wyjścia z domu bez otulenia się przyjemną dla mnie wonią. Lubię testować, odkrywać nowe zapachy, lecz nie lubię za nie przepłacać. Dzisiaj zapraszam Was na post o produktach marki Orlean.






Zdecydowałam się na przetestowanie zmieników sławnych, znanych zapachów, mianowicie: 

zamiennik CK Euphoria <KLIK>
zamiennik Lamcome La vie est belle <KLIK>,
Giorgio Armani Si <KLIK>.


Dlaczego warto zwrócić uwagę na produkty marki Orlean? 

"W ofercie perfum Orlean znajdują się zapachy o jednakowym 18% zaperfumowaniu, sprzedawane jako wysoko stężona woda perfumowana. Produkty te posiadają o wiele większą wartość, niż dostępne w perfumeriach i drogeriach wody toaletowe lub delikatne wody perfumowane o nietrwałym zapachu. 
Perfumy Orlean to gwarancja pięknych, oryginalnych i trwałych zapachów. Dzięki wysokiemu zaperfumowaniu i różnorodnym nutom zapachowym podbiliśmy serca Polaków."



Poniżej przedstawiamy proporcje, które mają wpływ na intensywność zapachu:


woda perfumowana: 8-18 % stężenia olejków w 90 % alkoholu,
woda toaletowa: 4-10 % olejków rozcieńczonych w 60-85% alkoholu,

woda kolońska: 3-5 % zawartości olejków w 70-80 % alkoholu.








 Kilka słów o flakonikach zamienników marki Orlean

Flakoniki w/w zamienników są proste, wykonane ze szkła. Atomizer aplikuje idealna mgiełkę, o szerokiej średnicy. Dodatkowo flakoniki są odkręcane, co stanowi ich ogromny atut, ponieważ pojemniczki te możemy wykorzystać ponownie. Jedynym elementem, który powinien znaleźć się na opakowaniu to etykietka z nazwą zamiennika, jego nr itp.


Marka Orlean oferuje nam perfumy o pojemnościach: 16 ml, 36 ml, 56 ml, 103 ml.
Flakonik o najmniejsze pojemności możemy schować w torebce, a w razie potrzeby mieć go pod ręką. Sądzę, ze jest to fajna alternatywa do próbek otrzymywanych w drogeriach.



Zamienniki wybranych przeze mnie perfum marki Orlean mają identyczny zapach co ich o wiele droższe oryginały.  


Porównajmy ceny:

znany CK Euphoria w Douglasie kosztuje 219 zł, za 30 ml 
na stornie internetowej Orlean 36 ml zamiennika w/w wody perfumowanej kosztuje 43 zł
różnica ogromna.
Pamiętajmy, w cenie perfum Orlean mam bardzo fajne flakoniki, które możemy wykorzystać ponownie.



Trwałość perfum Orlean

Wybrane przeze mnie zapachy dość długo utrzymują się na skórze, czy ubraniach. Szczególnie zamiennik Si GA bardzo długo unosił się na tkaninach. Dla mnie jest to zapach dość specyficzny. Osobiście nie przepadam za takimi nutami zapachowymi, lecz mojej mamie jak najbardziej przypadły one do gustu. Wiadomo, co człowiek to inne upodobania. Lecz wróćmy do trwałości perfum.... to faktycznie akurat ten zamiennik wytrzymał bardzo długo. Po całym dniu można było go wyczuć na stroju. Siedząc przy mamie czułam delikatną woń odpowiedników perfum Si GA, marki Orlean.

Reszta zamienników nie jest już, aż tak trwała. Nie oznacza to, że znikają z naszego ciała w ciągu 1-2 godzin, nie. Spokojnie wytrzymają do 8-9 godzin. Odpowiedniki CK Euphoria oraz Lamcome La vie est belle dość dobrze utrzymują się na skórze. Po całym dniu zapach nie jest po prostu już aż tak intensywny, jak w pierwszych minutach po aplikacji.







Czy jestem zadowolona z perfum marki Orlean?

Tak, ponieważ są to dobre perfumy godne wypróbowania. Na ich korzyść przemawia: cena, flakonik, zapach. Jeśli szukacie perfum na co dzień do pracy, szkoły itp. a nie chcecie przepłacać to warto sięgnąć po produkty Orlean.



Jak szukać zamienników znanych perfum na stronie internetowej Orlean.pl?

W wyszukiwarkę na stronie orlean.pl wpiszcie nuty zapachowe, które Was interesują. Wyszukiwarka automatycznie wyszuka produkty, które mogą Was zainteresować.







Na koniec mam dla Was miłą niespodziankę!!





Dzięki uprzejmości Pana Adriana - pracownika marki Orlean, otrzymałam dla moich czytelników zniżkę na zakupy na stronie internetowej orlean.pl <KLIK>

Przy zakupie wybranych produktów za min. 40 zł na stronie orlean.pl <KLIK> otrzymacie zniżkę 20 zł. Aby skorzystać z promocji, należy wpisać kod zniżkowy przy finalizowaniu zamówienia - 
kod promocyjny: kosmetykipannyjoanny

Kod ważny jest od 16.04. do 15.05.2015 r.


Miłego dnia










29 komentarzy:

  1. Nigdy o nich nie słyszałam!

    OdpowiedzUsuń
  2. nie słyszałam o takich zamiennikach ;P ale też bym wolała zawsze sprawdzić jak pachną jeśli chodzi o droższe perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasami lepiej kupić tańszy produkt, kosmetyki te nie odbiegają od droższych "oryginałów"

      Usuń
  3. Ja również pierwszy raz słyszę o tej firmie ale zaraz przyjrzę się jej bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz słyszę o tej marce :).

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo super ! korci mnie, żeby zamówić Si ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto sprawdzić zapach w perfumerii przed internetowym zakupem

      Usuń
  6. Póki co mam całkiem sporo perfum ale będę pamiętała o tych i może kiedyś się skuszę na jakiś zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię zamienniki bo szczerze mówiąc na oryginały mnie po prostu nie stać :(

    OdpowiedzUsuń
  8. przyznam się, że kompletnie nie znam tej firmy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również do niedawna nie znałam :P warto spróbować

      Usuń
  9. Anonimowy4/17/2015

    Pierwszy raz słyszę o tej marce jednak bardzo mnie zaciekawiła !

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tego zapachu, zainteresował mnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy4/17/2015

    Dzięki za wpis, na pewno przejrzą ich stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsze słyszę ale Zairze na stronę :)
    Ja bardzo lubilam zamienniki Nicole które można było dostać w centrach handlowych :) szkoda ze juz tego nie ma.. ;) bo jednak wole na żywo zapach sprawdzic czy rzeczywiście jest taki sam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również jestem tego zdania, że warto sprawdzić zapach "na żywo" dlatego proponuję przejść się do perfumerii ;)

      Usuń
  13. AA i dzięki za znizke :D może teraz się skusze :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. tak flakoniki są bardzo fajne, ważne że można je ponownie wykorzystać

      Usuń
  15. ja szukam bioteega veneta knot

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wpisz w wyszukiwarkę na stronie Orlean nuty zapachowe, które Cię interesują w ten sposób szukałam dla siebie zamienników CK oraz Lancome

      Usuń
  16. Ja nie znam tych zamienników.

    OdpowiedzUsuń
  17. Oho, nie znałam wcześniej tych zamienników, zawsze warto rozważyć :) Co do Si - posiadam (dostałam w prezencie) i to też nie "mój" zapach. Używam od czasu do czasu, ale czasem wybitnie mnie drażni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj i dla mnie zapach Si jest dziwny... hmmm " babciny"
      zapachy, które nie przypadły mi do gustu najczęściej przygarnia moja mama

      Usuń
  18. Ja poznałam ostatnio zamienniki z FM i bardzo mi się spodobał zapach imitujący perfumy Escada Born In Paradise. Kupiłam bez wahania i czekam niecierpliwie na zamówienie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak myślałam, że wybierzesz La vie est belle :) Myślę, że odpowiedniki to świetna sprawa. Nie tylko ze względów finansowych, ale także pod względem jakości. nie raz miałam odpowiedniki i wypadały rewelacyjnie. Najczęściej kupowałam Robespierre, ale firma chyba już nie istnieje :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie słyszałam, ale osobiście wolę oryginały. Takie zamienniki od czasu do czasu kupuję w małych pojemnościach, jak chcę wypróbować jakąś nowość. Jak przypasuje, odkładam pieniądze na pełnowymiarowy zapach od projektanta.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zamienniki mają to do siebie, że szybciej tracą zapach - przynajmniej z moich obserwacji. Oszczędność niby jest, ale czy do końca?

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwszy raz słyszę o tej marce jednak bardzo mnie zaciekawiła !

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy komentarz
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam, spamu. Szczere opinie i sugestie są bardzo mile widziane.
Dziękuje za to, że jesteście i czytacie.