07:00

Weekend intensywnej pielęgnacji włosów czas zacząć ;)



W każdy weekend funduje moim włosom intensywne domowe SPA ;)


Plan na ten weekend:

1. Piątkowy wieczór (olejowanie):
Do mojego różowego pojemniczka naleje: 

  • 2 łyżki olejku z Alterry Migadły i papaja
  • 2 łyżki olejku rycynowego
  • 3 łyżki soku z aloesu
  • 2 łyżki oleju kokosowego

Wszystko wymieszam. Mieszankę nałożę na całą długość włosów oraz na skalp. Tak położę się spać a dopiero rano zmyje całą miksturę. 



2. Sobota (mycie oraz nakładanie maski):

  • Podejrzewam iż włosy umyje 2-krotnie balsamem do kąpieli Babydream fur mama.
  • Na oczyszczone i osuszone włosy nałożę maskę (będę miała do wyboru albo Kallos Serical Crema al Latt albo Alterra, Maskę nawilżająca do włosów suchych i zniszczonych) następnie założę czepek lub folię i na to ręcznik. Maska pozostanie na włosach min.30 minut.(ten czas czasami przedłuża mi się nawet do 1,5h)
  • Następnie zmyje ją z włosów letnią i na koniec zimną woda. Zrobię płukankę z kwiatów lipy z sokiem brzozowym i pozwolę włosom naturalnie wyschnąć.
  • Na koniec zabezpieczę końcówki ;)



To mój krótki plan działania ;)

Następny post będzie dotyczył nakładania maski na włosy.
Buziaki :)

16 komentarzy:

  1. faktycznie bogato, ja aktualnie mam włosowy stop :)Ale Tobie życzę powodzenia!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. moim włosom od czasu do czasu przydałoby się takie weekendowe spa;)

    OdpowiedzUsuń
  3. na bagato :) zadziwia mnie tylko ilość oleju nakładana na włosy, aż 6 łyżek, mi stracza jedna, i to niepełna, no ale co włosy to obyczaj;)
    udanego weekendu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim włosom też pasowało taki spa ;) ale nie mam na to czasu :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wczoraj samego olejku z alterry użyłam i też nie jest źle :))

    OdpowiedzUsuń
  6. masz bardzo ciekawy blog i zapewne niektóre twoje pomysły wykorzystam w domu ;)
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Włoski na pewno się ucieszą :D
    Ale naprawdę sporo nakładasz oleju, mi wystarcza 1,5 łyżki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że nie zaszkodzi, ale mi by chyba spływał wszędzie :D Chyba,że nakładasz na suche włosy:)

      Usuń
    2. nakładam na suche włosy a na dodatek mam długie i wydaje mi się, że nie są rzadkie...nie wiem jak to jest statystycznie ale grubość mich włosów mierzona w kucyku to wynosi 11 cm, sadze ze nie jest źle ;)

      wiec nie, nie spływa ;)

      Usuń
  8. Ciekawa jestem czy mieszanie ze sobą olejów daje dobre efekty?
    Ja zazwyczaj nakładam tylko jeden. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w moim przypadku tak i podejrzewam ze u innych osób tez to się sprawdza ;)

      Usuń
  9. Napisz później,jak włosy się mają po takim weekendzie:)
    Jestem bardzo tego ciekawa,i mniemam że moje włosy też czegoś takiego potrzebują,zwłaszcza po moich wybrykach z farbami:(

    OdpowiedzUsuń
  10. ale świetny plan,też bym chciała mieć choć chwilkę żeby móc sobie spa 1h zrobić ale niestety mój brzdąc jak się tylko kapnie że mnie nie ma zaraz płacze:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ech tez powinnam sie w koncu wziac za swoje kudly... moze sie zmobilizuje w koncu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna, intensywna kuracja. U mnie baby dream fur mama nie zdał egzaminu, włosy miałam po nim przyklapnięte, nadające się do kolejnego mycia niestety.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy komentarz
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam, spamu. Szczere opinie i sugestie są bardzo mile widziane.
Dziękuje za to, że jesteście i czytacie.