11:36

3 ulubione żele pod prysznic Isana


3 ulubione żele pod prysznic Isana


Głównym założeniem wpisu jest wybór 3 najlepszych żeli pod prysznic Isana. Jednak nie byłabym sobą gdybym, nie sprecyzowała mojego wyboru. Nie będą to typowe produkty przeznaczone do pielęgnacji ciała. Ich zastosowanie zostało znacznie poszerzone.


3 ulubione żele pod prysznic Isana


Dokładnie mówiąc wszystkie zaprezentowane przeze mnie produkty stosuje jako żel myjący do: ciała, włosów i twarzy. W każdej tej kategorii produkty te spisały się bardzo dobrze.
Na samym początku tego wpisu muszę zaznaczyć, że nie jestem fanką żeli pod prysznic Isana. Marka oferuje nam szereg różnych produktów myjących, jednak na zdecydowaną ich większość mam uczulenie. Tylko nieliczne - aż 3 kosmetyki, szczerze polecam.


Absolutnym ulubieńcem, do którego wracam co pewien czas jest olejek pod prysznic Isana Dusch Ol. Za co tak lubię ten kosmetyk?
Odpowiedź jest prosta, za skład i nawilżające właściwości. 
Produkt sprawdza się u mnie jako szampon do włosów - nie obciąża ich i nie skleja. Dobrze się spłukuje, nie tworzy tłustego filmu ani na skórze, ani na włosach. 
Po umyciu włosów olejkiem Isana Dusch Oil, moje włosy napierają wyraźnego skrętu, są miękkie i błyszczące, czyli to co lubię. Największym minusem kosmetyku jest zapach, który może przeszkadzać, a który nie utrzymuje się długo ani na skórze, ani na włosach. 



3 ulubione żele pod prysznic Isana




Isana, Med, Urea Dusche, to żel pod prysznic z mocznikiem 5%, który znajduje się na 3 miejscu w składzie. Żel delikatnie i łagodnie myje skórę, a także włosy. Dość dobrze się pieni. Produkt zawiera ph neutralne dla skóry, prowitaminę B5. Nie znajdziecie w nim barwników, parabenów i fenoksyetanolu Kosmetyk dobrze myje (zawiera w sobie SLS), a jednocześnie posiada w sobie właściwości nawilżające. Po osuszeniu skóry nie odczuwam nie przyjemnego ściągnięcia. Nie plącze włosów, nie przesusza ich. Po jego zastosowaniu włosy stają się miękkie, gładkie. Warto podkreślić, iż wymaga on większej ilości wody na dokładne jego zmycie. 

Kolejnym żelem marki Isana, na który warto zwrócić uwagę, to łagodny żel pod prysznic z serii Med. Jego cechą charakterystyczną jest wartość pH 5,5, która wspomaga naturalną funkcję kwaśnego płaszcza ochronnego skóry. Produkt nie zawiera w składzie mydła, barwników, parabenów i fenoksyetanolu. Tak jak jego poprzednik, produkt nie wysusza i nie podrażnia skóry, nie plącze włosów. Posiada właściwości nawilżające, choć tu muszę podkreślić, iż jego poprzednik w tej kwestii spisywał się odrobinę lepiej. Największym minusem jest opakowanie, które trudno się zamyka, a wręcz nie domyka się.


Koszt każdego z wymienionych produktów oscyluje w granicach 5-7 zł za opakowanie 200-250 ml. Kolejność zaprezentowanych żeli nie jest przypadkowa, choć wszystkie 3 zasługują na uwagę. Jednak absolutnym ulubieńcem jest olejek myjący Isana, do którego często wracam. 
A co Wy myślicie o żelach pod prysznic Isana? Lubicie po nie sięgać? Czy tak jak ja kombinujecie z zastosowaniem potencjalnie zwykłych żeli pod prysznic?







16 komentarzy:

  1. Ja ten olejek z Isany używam do mycia pędzli i sprawdza się superowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie, też go stosowałam jako środek myjący do pędzli i u mnie sprawdził się dobrze. Ciekawe jakby się spisał z gąbeczką BB.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego olejku nie znam, ale żele Med znam i również sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tych kosmetyków jeszcze njie uzywalam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również uwielbiam ten olejek do mycia z Isany;) używam go nie tylko do mycia ciała, ale również do mycia gąbek i pędzli.

    OdpowiedzUsuń
  6. Olejkiem myję gąbeczki, do pędzli staram się nie, bo taki olejek mocno rozpuszcza klej, niby staram się nie zalewać, ale różnie bywa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Olejek z isany pod prysznic dobrze sprawdza mi się do mycia pędzli. Właśnie dlatego, że dobrze domywa pędzle z podkładów i gąbki dodatkowo odżywia i nie zostawia tłustego filmu.
    Oba pozostałe z chęcią sprawdzę u Siebie na skórze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię zarówno łagodny żel pod prysznic, jak i ten z 5% mocznikiem, chociaż ten drugi trochę bardziej :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Polecam, są tanie i dobre. Jeśli nawet ie sprawdzą Ci się w pielęgnacji ciała, czy włosów to zawsze mogą posłużyć w praniu pędzli, czy ciuchów ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ogólnie staram się chronić skuwkę pędzli przed zalaniem, aby służyły mi jak najdłużej. Muszę spróbować umyć tym olejkiem gąbeczkę BB. Ciekawe czy ją domyje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje włosy bardzo lubią olejek marki Isana. Po nim stają się miękkie, nabierają ślicznego skrętu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Warto go przetestować ;) Kosztuje niewiele.

    OdpowiedzUsuń
  13. Spróbuj koniecznie :) Tylko ciężko jest wypłukać później pianę, cały czas coś strzela w środku, więc ja jeszcze dodatkowo myję mydłem antybakteryjnym w kostce (Protex) - dodatkowe działanie antybakteryjne i brak użerania się z pianą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Justyna Ka10/25/2017

    Kiedyś umylam nim gabeczke z donegala i tragedia nie mogla go wyplukac ,gabka zrobila sie taka ciastowata:/ ale do ciała spisywal sie super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię Isanę za fajne zapachy i niskie ceny, można testować swobodnie różne wersje, wydając niewiele. Jednak moje ulubione żele, które można kupić w Rossmanie to Le Petit Marseillais ;-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy komentarz
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam, spamu. Szczere opinie i sugestie są bardzo mile widziane.
Dziękuje za to, że jesteście i czytacie.