11:08

IMMUNOSERUM Z ZIELONĄ I BIAŁĄ HERBATĄ ORGANIQUE - pielęgnacja cery problematycznej


IMMUNOSERUM Z ZIELONĄ I BIAŁĄ HERBATĄ ORGANIQUE, serum Organique



W ostatnim czasie moja pielęgnacja twarzy została diametralnie zmieniona. Wszystkie kosmetyki, które aktualnie stosuje stanowią nowość, którą dopiero odkrywam. Tak jak to zawsze bywa odnalazłam kilka kosmetycznych hitów, jak i kitów. Do hitów w mojej pielęgnacji twarzy należy Immunoserum z zieloną i białą herbatą Organique. Jeśli posiadacie cerę mieszaną, tłustą, trądzikową to sadzę, że jest to produkt dedykowany właśnie dla Was.


Będąc na warsztatach organizowanych przez markę Oganique pewna ekspedienta wspomniała o serum z zieloną i białą herbatą mówiąc, iż jego zadaniem jest "uspokoić, wyciszyć" skórę. Słowa te wzbudziły moją ciekawość, na tyle że prawie 4 miesiące po warsztatach zdecydowałam się na zakup polecanego kosmetyku. Koszt serum to około 40-45 zł za 100 ml produktu.



IMMUNOSERUM Z ZIELONĄ I BIAŁĄ HERBATĄ ORGANIQUE, serum Organique




Immunoserum z zieloną i białą herbatą Organique przeznaczony jest do pielęgnacji ciała, jak i twarzy. Według producenta serum przeznaczone jest dla osób posiadających cerę szarą, zmęczoną, wrażliwą, poszukujących produktu przeznaczonego do walki z upływającym czasem. Jednak pokusiłabym się o stwierdzenie, iż kosmetyk ten spisze się również dobrze u osób posiadających problemy skórne, mające cerę mieszana czy tłustą.


Jestem właścicielką kłopotliwej cery mieszanej. Gromadzące się sebum i pojawiające się w strefie T wypryski, suche policzki to cechy charakterystyczne mojej cery. Ale wróćmy do recenzji serum. Kosmetyk ten stosuje na noc, Po oczyszczeniu cery moja skora jest ściągnięta, "przesuszona" i z pomocą przychodzi Immunoserum z zieloną i białą herbatą Organique. Na oczyszczoną cerę nakładam pół pompki kosmetyku - cała pompka to zdecydowanie za wiele. Posiada on treściwą, żelową konsystencję dzięki, której produkt szybko się wchłania, pozostawia na twarzy delikatny, nietłusty film. Produkt znajduje się w prostej, białej buteleczce, z pompką.



IMMUNOSERUM Z ZIELONĄ I BIAŁĄ HERBATĄ ORGANIQUE, serum Organique



Serum Organique posiada właściwości nawilżające i łagodzące, a to za sprawą zielonej i białej herbaty. Produkt pomaga mi w walce z niedoskonałościami cery, przyśpiesza ich gojenie, łagodzi powstałe stany zapalne, regeneruje naskórek. Wszelkie czerwone plamki, rozdrapane krostki smaruje na noc tym właśnie produktem, a rano na twarzy prawie nic już nie ma. Dodatkowo powiedziałabym, iż kosmetyk ogranicza wydzielanie sebum w strefie T. Od czasu kiedy stosuje serum Organique, to zauważyłam, że moja skóra mniej się przetłuszcza.


Stopień w jakim nawilża skórę jest całkiem zadowalający. Czasami zdarza się, że podczas wieczornej pielęgnacji nakładam krem pod oczy, serum z zieloną i białą herbatą Organique i wychodzę z łazienki.  



IMMUNOSERUM Z ZIELONĄ I BIAŁĄ HERBATĄ ORGANIQUE, serum Organique



Sądzę, że serum Organique dobrze spisze się zarówno jako kosmetyk przeznaczony w wieczornej, jak i dziennej pielęgnacji, nałożony jako baza pod makijaż. Szczególnie u osób posiadających cerę suchą, wrażliwą. 
  

Nie zauważyłam, aby zapobiegał powstawaniu nowym niedoskonałości. Dodatkowo wspomnę. iż herbata pomaga w walce z upływającym czasem. Jest ona genialnym przeciwutleniaczem.


Immunoserum z zieloną i białą herbatą Organique - skład

Water, Glycerin, Polyglyceryl-4 Caprate, Camelia Sinensis Extract, Ascophyllum Nodosum Extract, Panthenol, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Xanthan Gum, Sodium Hydroxide, Citric Acid, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Parfum, Citronellol, Hydroxymethylpentyl 3-Cyclohexene Carbaldehyde, Limonene, Linalool, CI 42090, CI 19140



IMMUNOSERUM Z ZIELONĄ I BIAŁĄ HERBATĄ ORGANIQUE, serum Organique


Podsumowując Immunoserum z zieloną i białą herbatą Organique jest wielozadaniowym produktem, który spisze się zarówno u osób mających problemy skórne, czy u osób mających szarą, wrażliwą skórę potrzebujących nawilżenia. Jest to taki wielozadaniowy produkt, który warto przetestować tym bardziej, iż jego cena w porównaniu do jakości i wydajności produktu jest bardzo dobra.


Warto podkreślić, iż serum z zieloną i białą herbatą Organique jest dobrym produktem wspomagającym inne kremy nawilżające. Produkty marki Organique dostępna są w firmowych salonach. W Olsztynie produkty te możecie zakupić w Galerii Warmińskiej oraz w CH Aura.



Miłego dnia 



PODPIS


https://www.facebook.com/kosmetykipannyjoannybloghttps://plus.google.com/u/0/100438451596573991269/posts/p/pubhttps://instagram.com/kosmetyki_panny_joanny/



19 komentarzy:

  1. Chętnie bym wypróbowała, recenzja bardzo zachęcająca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W pierwszej chwili pomyślałam "po co pisze o produkcie do cery problematycznej, skóro ma idealną skórę?!". Teraz wiem dlaczego Twoja cera tak ładnie wygląda! To zasługa serum :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. idealną skórę to chciałabym mieć ;) ale to prawda serum jest super i co najważniejsze to działa ;)

      Usuń
  3. moze sie skusze jak wykoncze te co mam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo kuszący kosmetyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz słyszę o tym produkcie, ale wygląda kusząco...

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądałam go wczoraj w Organique, ale ostatecznie nie wzięłam nic do twarzy. :( A teraz żałuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam, jak tylko skończy mi się to opakowanie to z pewnością sięgnę po kolejne

      Usuń
  7. Ciekawy produkt, może się skuszę na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Serum wpisałam sobie już dawno na listę moich małych chciejstw i widzę, że była to słuszna decyzja :) Nie wiem tylko, czy nie poczekam z nim do wiosny - teraz potrzebowałabym czegoś bardziej nawilżającego na noc. Z pewnością nie wypadnie z mojej listy, dopóki nie przekonam się na własnej skórze czy działa :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  9. O tego produktu Organique jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. I to jest ten punkt, który mnie zawsze denerwuje - hity i kity. Już tyle pieniędzy wydałam na to, żeby znaleźć odpowiednie marki i do tego jeszcze kilka do róznego przeznaczenia, że juz sobie dałam spokój.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tego produktu, ale do mojej cery powinien być odpowiedni. Ciekawe jak by się sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  12. Serum z zieloną i białą herbatą brzmi imponująco.Kosmetyki Organique coraz bardziej mnie kuszą.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Super post.Tymczasem zapraszam na mojego bloga: http://the-cristal.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam niemiłe doświadczenia z zieloną herbatą w kosmetykach...

    OdpowiedzUsuń
  15. Immunoserum to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy komentarz
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam, spamu. Szczere opinie i sugestie są bardzo mile widziane.
Dziękuje za to, że jesteście i czytacie.