11:24

Ani hit, ani kit - Sessio maska regenerująca


Mimo tego, iż znalazłam kilka perełek w pielęgnacji włosów, to nadal poszukuję produktów, które oczarują mnie swym działaniem, które podbiją moje serce. Lista polecanych przeze mnie kosmetyków do pielęgnacji włosów - znajdziecie TU LINK. W moich poszukiwaniach natknęłam się na produkt mało znanej marki, mianowicie Chantal Professional, a mowa jest o Sessio Maska regenerująca Mleko i miód. Dziś recenzja tego produktu, zapraszam.





Kilka słów od producenta o Sessio Maska regenerująca Mleko i miód

"Doskonała do pielęgnacji wszystkich rodzajów włosów, a w szczególności do włosów zniszczonych i po zabiegu koloryzacji. Dzięki obecności protein mleka i ekstraktu z miodu ma silne działanie regenerujące i kondycjonujące. Zawarta w masce keratyna wnika w głąb włosa i odbudowuje go od wewnątrz. Włosy stają się wyraźnie mocniejsze, zwiększa się ich objętość oraz zyskują zdrowy wygląd i połysk. Przywraca włosom naturalne pH, zamyka łuskę włosa przeciwdziałając utracie koloru. Po zastosowaniu maski włosy są miękkie, sprężyste i ładnie się układają. Ma przyjemny, relaksujący zapach."







Opakowanie

Ogromnym plusem Sessio Maski regenerującej Mleko i miód jest opakowanie z dozownikiem. Proste, klasyczne opakowanie jest bardzo praktyczne i ekonomiczne, dostarcza odpowiednią porcję produktu, dzięki czemu maska staje się jeszcze bardziej wydajniejsza. Maska regeneracyjna Mleko i miód posiada bardzo przyjemny zapach, który nie utrzymuje się na włosach. Konsystencja produktu jest dość gęsta. 500 g produktu kosztuje około 13-14 zł.



Działanie

Na samym wstępie muszę zaznaczyć, iż odnoszę wrażenie, że Sessio Maska regenerująca Mleko i miód spełnia się lepiej w roli odżywki, niż maski do włosów. Post odnośnie różnic między maską, a odżywką do włosów znajdziecie TU LINK
Sessio Maska regenerująca Mleko i miód dobrze sprawdza się jako szybka odżywka do włosów, nałożona do na kilka minut po umyciu włosów oraz jako odżywka w metodzie OMO. Produkt jest lekki, nie obciąża włosów.


Producent opisuje kosmetyk jako środek regenerujący, kondycjonujący.
Sądzę, że mimo tych zapewnień, produkt nie posiada właściwości o których wspominał powyżej wytwórca. Zdecydowanie Sessio Maska regenerująca Mleko i miód nie zregeneruje włosów, nie poprawi ich kondycji w stopniu zadowalającym, nie nada im blasku. Nie posiada właściwości przypisanych masce do włosów, więc dlaczego producent określa ją jako maska? Dla mnie zdecydowanie lepiej spisuje się jako odzywka.






Jeśli chodzi o plusy kosmetyku, to Maska regenerująca Mleko i miód marki Sessio ułatwia rozczesywanie niesfornych włosów. W ocenia nawilżenia otrzymuje ocenę dostateczna plus. Sprawia, że włosy są miękkie, sypie. Miłym dodatkiem jest zapach, który umila kąpiel.



Sessio Maska regenerująca Mleko i miód spełnia się jako szybka odżywka do włosów. Kosmetyk tzw. "maska" sprawdzi się u osób mało wymagających, posiadających niskoporowate włosy, nie potrzebujących dużej regeneracji, jedynie nawilżenia i zabezpieczenia włosów przed uszkodzeniami mechanicznymi. Dla mnie jest to przeciętny produkt, do którego raczej nie wrócę. Może staje się bardziej wymagająca co do kosmetyków do włosów.



Nadal zachęcam Was do polubienia FP.

Bądź na bieżąco, polub mnie na Facebook.com LINK TU



https://www.facebook.com/kosmetykipannyjoannyblog



Miłego dnia






26 komentarzy:

  1. A zastanawiałam się nad zakupem tej maski. Dobrze, że się wstrzymałam. Nie potrzebuję kolejnej odżywki, która poprawi tylko rozczesywanie włosów :( Szkoda, a myślałam, że jest trochę lepsza.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nawet nie znam tej firmy ale opakowanie ma fajne;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Opakowanie maski mnie bardzo zainteresowało... no i oczywiście działanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. moje włosy ostatnio stały się bardzo wymagające, stąd nie będę sięgać po tą maskę.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja bardzo lubię tę maskę, a moją ulubioną jest Sessio Maska nawilżająca do włosów suchych - naprawdę świetnie nawilża i wygładza - przynajmniej moje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. na pewno nie sięgnę po tą maskę :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanawiałam się kiedyś nad jej kupnem ale jakoś tak... przeszło mi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ją i szału na moich włosach nie robi ale efekty nie są też najgorsze. Tak jak piszesz to raczej taki przeciętniak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najwidoczniej mamy podobne zdanie o tym produkcie, taki mały przeciętniak ;)

      Usuń
  9. Bardzo podobają mi się te opakowania :) Szkoda,że bez szału, sądziłam,że to fajne produkty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. opakowanie z pewnością pozostanie ze mną na dłużej ;) zostanie wykorzystane w inny sposób

      Usuń
  10. Tak w ogóle to chyba nawet nie znam tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tej maski, chyba jest slabo dostepna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak to prawda, produkty tej marki są słabo dostępne

      Usuń
  12. Nie miałam nic z tej firmy, ale przyglądnę się :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiem czemu, ale już po opakowaniu sądziłam, że nie działa jak maska:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy jej nie miałam :) Może i by się u mnie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  15. a opakowanie tak fajnie wygląda ;< szkoda, że lipa z tą regeneracją ;<

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze nie spotkałam się z tą marką kosmetyczną. Szkoda, że nie sprawdziła się u Ciebie.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne opakowanie jednak w kwestii pielęgnacji włosów mam swoich faworytów i przy nich zostanę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Myślę, że moim włosom by wystarczyła. Wymagające są tylko pod względem produktów mających dodać im blasku.

    OdpowiedzUsuń
  19. nie kusi mnie ta maska,ale serie z keratyną mają calkiem spoko

    OdpowiedzUsuń
  20. raczej bym jej nie kupiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda, że taka słaba. Ja tylko raz się przejechałam na masce do włosów. Kompletnie nie działała, nawet nie poprawiała rozczesywania włosów.

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy4/14/2015

    wg mnie świetna maska do włosów naprawdę zniszczonych. Ma silikony więc zabezpieczy włosy po spłukaniu. mleko, miód, i keratyna włos odbudują, tylko potrzeba na to czasu. Maskę można wzbogacić jakimś olejem dla podbicia efektu.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy komentarz
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam, spamu. Szczere opinie i sugestie są bardzo mile widziane.
Dziękuje za to, że jesteście i czytacie.