09:08

Jedwabisty Eliksir Joanny Argan Oil + analiza składu


Jakiś czas temu będąc w jednym z moich ulubionych Olsztyńskich sklepikach zobaczyłam na półce produkt Joanny - Jedwabisty Eliksir Argan Oil. Przyznam szczerzę, że bardzo mnie on zaintrygował więc musiałam go mieć.






Jedwabisty Eliksir Joanna Argan Oil

Kilka słów od producenta:
"Jedwabisty eliksir z linii Argan Oil przeznaczony jest do włosów potrzebujących szczególnej pielęgnacji. Receptura eliksiru zawiera niezwykle cenny we właściwości pielęgnujące olejek arganowy uzyskiwany z upraw ekologicznych i posiadający certyfikat Ecocert.
Eliksir doskonale regeneruje nawet najbardziej zniszczone i przesuszone partie włosów oraz rozdwajające się końcówki. Redukuje łamliwość i wygładza włókna włosów przywracając im niesamowity połysk i nadając im miękkość.
Dlatego jeśli chcesz, aby Twoje włosy były piękne, mocne i zdrowe nie musisz już wydawać fortuny, gdyż jeden z najbardziej cenionych w pielęgnacji składników jest dostępny w nowej linii Joanna Argan Oil. Już niewielka ilość eliksiru sprawi, że pielęgnacja włosów stanie się wyjątkowym rytuałem przywracającym naturalne piękno.

Twoje włosy zyskają:
- zmysłowy połysk,
- aksamitną gładkość,
- zdrowy, piękny wygląd,
- jedwabistą miękkość,
- ochronę przed puszeniem się.

Cudownie krystaliczna konsystencja i piękny zapach eliksiru sprawią, że pielęgnacja włosów stanie się wyjątkowym rytuałem przywracającym naturalne piękno."






Opakowanie
Produkt znajduje się w szklanej buteleczce z dozownikiem, dzięki któremu aplikacja jest mega łatwa i wygodna. Dozownik dostarcza wystarczającą ilość produktu. Przezroczyste opakowanie pozwala nam zaobserwować zużytą ilość kosmetyku, choć i z drugiej strony co jest już minusem nie pozwala na odczytanie napisów z tyłu. Konsystencja o barwie złoto-żółtej jest średnio gęsta, o przyjemnym zapachu, który dość długo utrzymuje się na włosach. Eliksir jest bardzo wydajny. Pojemność 30 ml. cena 14 zł.


Działanie
Jedwabisty Eliksir Joanny Argan Oil nakładam okazjonalnie na końcówki w różny sposób. Czasami aplikuje go na mokre a czasami suche włosy. Lubię produkty, które można stosować na wiele sposobów.
Kosmetyk sprawia, że włosy są po nim miękkie, delikatne. Nie obciąża on włosów jak również niweluje ich puszenie. Co do obiecanego blasku nic takiego nie zauważyłam. Pomaga w rozczesywaniu, nie działa antystatycznie o czym wczoraj się przekonałam. Jest to raczej suchy olejek, który nie pozostawia tłustego filmu. Jego aplikacja jest bardzo przyjemna.


Sądzę, że Jedwabisty Eliksir Joanny Argan Oil jest dobrym produkt do zabezpieczania końcówek za niewielkie pieniądze. Fajnie, że rzeczywiste zawiera on olejek arganowy. 
Warto go wypróbować ;). 


Muszę dodać, że przed nałożeniem Eliksiru nakładam jeszcze kroplę olejku z słodkich migdałów.






Skład - Jedwabisty Eliksir Joanny Argan Oil:

Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, Cyclohexasiloxane, Amodimethicone, Isopropyl Myristate, Argania Spinosa Kerenel Oil, Tocopheryl Acetane, Parfum, Butylphenyl Methylpropional, Coumarin, Hexyl Cinnamal, Linalool.



Skład - analiza:

Cyclopentasiloxane, Cyclohexasiloxane - to silikony lotne, czyli po pewnym czasie wyparowują samoistnie z miejsca jego aplikacji, 

Dimethiconal - silikon nierozpuszczalny w wodzie, może być usunięty już przez delikatne detergenty, niekomedogenny, 

Amodimethicone - silikon ten chroni włosy zarówno przed mrozem, jak i nadmiernym promieniowaniem słonecznym.  Zapobiega nadmiernemu elektryzowaniu się i puszeniu włosów. Amodimethicone występuje też w bazach wygładzających buzię i kremach do twarzy. Nie zatyka porów i nie powoduje powstawania zaskórników.

Isopropyl Myristate - emolienty substancje antystatyczne

Argania Spinosa Kerenel Oil - Olej Arganiowy

Tocopheryl Acetane - to substancja aktywna, antyoksydanty. Witamina E najczęściej otrzymywana syntetycznie, związana z estrem kwasu octowego.


Butylphenyl Methylpropional - środek rozpuszczający

Hexyl Cinnamal, Linalool - składniki kompozycji zapachowych
 


Może spotkałyście się z tym produktem?



Miłego dnia 


PODPIS

31 komentarzy:

  1. widziałam, ale nie skusiłam się ;-) pewnie moja mama niedługo po niego sięgnie, uwielbia olejek arganowy mieć wszędzie - szampon, odżywka, serum.... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie powinna wypróbować szampon Gliss Kur z 7 olejkami :)

      Usuń
  2. Widziałam go na półce w sklepie, ale jakoś mnie nie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też ostatnio kusił w moim ulubionym olsztyńskim sklepiku. Kto wie może to te same ulubione sklepiki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakupiłam także je :) ale jeszcze nie miałam okazji go użyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezentuje się .. zachęcająco..

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam go, ale oddałam mamie. Wydaje się idealnym zabezpieczeniem na mrozy i słońce.

    OdpowiedzUsuń
  7. zapraszam do mnie na konkurs -do wygrania bon na biżuterię
    http://onlytheoriginalstyle.blogspot.com/
    super blog-fajne posty

    OdpowiedzUsuń
  8. zapowiada się ciekawie, ale ciężko dostępny pewnie jak wiele rzeczy joanny ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. zaciekawił mnie ten jedwabisty eliksir chętnie bym go wypróbowała:)
    Życzę Ci powodzenia w rozdaniach:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy go nie stosowałam, ale kto wie może wypróbuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. To jakas nowość?nigdzie w sklepach go nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dokładnie :) Olsztyn pozdrawia Olsztyn ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy4/25/2016

      Olsztyn wita Olsztyn:) piąteczka

      Usuń
  13. nie dla mnie, moje włosy chyba się odzwyczaiły od silikonów i teraz różnie na nie reagują :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy3/13/2013

    W jakich sklepach najbardziej lubisz robić zakupy kosmetyczne i orientujesz się gdzie jest największy wybór? Pytam, bo też jestem z Olsztyna, a dopiero zaczynam przygodę z włosomaniactwem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm...dobre pytanie a odpowiem na nie w najbliższym poście ;)

      Usuń
  15. Zarówno olejek arganowy, jak i silikony moje włosy lubią, więc podejrzewam, że byłby to produkt idealny dla mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  16. chętnie spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No nie wiem, raczej jestn na nie. Tyle silikonów na początku składu, że ten olejek arganowy to już tylko po tych silikonach spływa i mogli sobie go pdpuścić.

    Na pewno można użyć na zabezpieczenie końcowek i to tyle.

    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. on praktycznie jest tylko do zabezpieczenia końcówek

      Usuń
  18. Jeszcze nie widziałam tej serii arganowej z Joanny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Niestety ten sylikon nierozpuszczalny mnie odrzuca... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten silikon jest praktycznie w każdym produkcie do zabezpieczania końcówek np. w serum z Biovaxu z wit. A+E czy też w jedwabiu

      Usuń
  20. Ja nie boję się sylikonów,także chętnie bym spróbowała kurację.Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  21. trochę daleko w tym "arganowym olejku" ten olejek:))

    OdpowiedzUsuń
  22. pierwszy raz go widzę, ale na końcówki bym go kupiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja bardzo lubię jedwab z Green Pharmacy :) ale jak gdzieś spotkam ten eliksir to na pewno się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy6/25/2013

    w drogerii Vica można go dostać : )

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy komentarz
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam, spamu. Szczere opinie i sugestie są bardzo mile widziane.
Dziękuje za to, że jesteście i czytacie.