09:02

Perfecta Maseczka wygładzająca na twarz, szyję i dekolt - małe odkrycie?



Osobiście baaardzo rzadko kupuję saszetki maseczek, próbek. Raczej wole produkty pełnowymiarowe. Maseczkę wygrałam jakiś czas temu w pewnym rozdaniu. Ostatnio pomyślałam aby ją wypróbować. Produkt wygląda bardzo niepozornie, ale zrobił na mnie spore wrażenie.



Dax Cosmetics, Perfecta Beauty Mask, Maseczka wygładzająca na twarz, szyję i dekolt `Kwasy AHA + sok z aloesu`






Kilka słów od producenta:
"Dla osób po 30. roku życia, do cery normalnej, mieszanej i tłustej.
Do stosowania na twarz, szyję i dekolt.
Zawiera kwasy owocowe AHA i sok z aloesu. Delikatnie złuszcza naskórek, dzięki czemu wygładza zmarszczki i nierówności skóry. Ujednolica koloryt cery, oczyszcza i zwęża pory.
Maseczka do stosowania na noc, zamiast kremu"


Opakowanie:
Saszetka o pojemności 10 ml. kosztuje ok.2 zł. Konsystencja jest biała, gęsta o mało przyjemnym zapachu.
Produkt jest bardzo wydajny oraz łatwo dostępny. Dostaniemy go praktycznie w każdej drogerii. Nakładałam go co 2. dzień - a właściwie noc, na całą twarz oraz szyję. Maseczka wystarczyła na aż 4 aplikacje przy czym były one bogate - grube warstwy produktu. Nie uczula, nie podrażnia.





Działanie:
Maseczka bardzo pozytywnie zaskoczyła mnie swym działaniem. Jak wspomniałam wcześniej produkt nakładałam na noc zamiast kremu. Rano buzia wyglądała świetnie. Skóra była napięta, wygładzona a widoczne niewielkie zaczerwienienia znikają. Produkt dość szybko się wchłania, przy czym pozostawia bardzo delikatną warstwę filmu na twarzy.
Czy zwęża pory? Szczerze mówiąc nie zauważyłam aby w tej kwestii maseczka działała. Może po dłuższym używaniu efekty będą bardziej widoczne. Również tak samo jest z złuszczaniem. Nie widziałam jakiegoś mega złuszczenia.
Faktem jest, że po zastosowaniu tej maseczki skóra jest jednolita, odżywiona, rozjaśniona.
Kosmetyk jest godny polecenia i z pewnością kupie go ponownie. Dodam jeszcze, że nie podrażnił mnie on, nie uczulił ani nie wyrządzi żadnej innej szkody.

Fajnie, że jest dostępny w drogeriach kosmetycznych produkt z delikatnym stężeniem kwasu który rzeczywiście działa.






Skład: Aqua, Caprylic, Dicaprylyl Carbonate, Isohexadecane, Cetearyl alcohol, Cetearyl Glucoside, Lactic Acid, Glycolic Acid, Citric Acid, Malic Acid, Salicylic Acid, Glycerin, Hydrogenated Polisoubutene, Dimethicone, Hydrogenated poly-1-Decene, Hydroxethyl, Sodium, Acryloyldimethytaurate VP Copolymer, Macadamia Temifolia Seed Oil, Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder, Allatoin, Sodium hydroxide, Disodium EDTA, BHA, DMDM Hydantoin, Iodopropynyl Butylcarbamate, Methylisothiazolinone, Parfum.



Znacie ten produkt? Jeśli tak to co o nim sądzicie?
Pozdrawiam


PODPIS

17 komentarzy:

  1. Anonimowy2/26/2013

    Mam tą maseczkę która leży od wakacji, bo z tego co pamiętam to na saszetce było coś napisane żeby się nie wystawiać na słońce dzień po? coś takiego.... ale dobrze że mi przypomniałaś o niej ;)teraz mogę ja użyć:) ogólnie bardzo lubię maseczki z Perfecty.

    OdpowiedzUsuń
  2. tej wersji nie mialam :P

    OdpowiedzUsuń
  3. lubie ich maseczki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam te maseczkę,świetnie wygładza skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też kiedyś ją używałam i byłam zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja ją właśnie testuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze żadnej maseczki z Perfecty

    OdpowiedzUsuń
  8. mam gdzieś maseczki tej firmy w domu ale jakoś nie zachęcają mnie ... nie wiem czemu

    OdpowiedzUsuń
  9. ja uwielbiam maseczkę Perfecty do cery odwodnionej i do cery suchej - są najlepsze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam maseczkę z Perfecty i niestety miała Parafinę na drugim miejscu :( Jak spotkam tą to kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ją lubię... Faktycznie wygładza!;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie będę ją testowała, cieszę się że się sprawdza:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy3/25/2013

    Νice post. Ι ωas cheсkіng constantly this blog and I am imprеѕsed!

    Eхtremely useful іnfοrmation specifiсallу thе last part :
    ) I handle suсh information much. I was looκіng foг this partіculaг info for a vеry lоng time.
    Thаnks anԁ goοd luсk.


    my homepagе ... www.antiagingexposed.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy2/18/2016

    Alergikom radzę uważać na ta maseczkę po niej dostałam uczulenia na całej twarzy nie dość ze nie pomogła to tylko pogorszyła stan mojej skóry :C bardzo się zawiodłam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy komentarz
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam, spamu. Szczere opinie i sugestie są bardzo mile widziane.
Dziękuje za to, że jesteście i czytacie.