09:37

Kosmetyki Image Skincare - żel myjący Balancing Facial Cleanser Image Skincare oraz krem z witaminą C Hydrating Intense Moisturizer, dwie nowości


Kosmetyki Image Skincare - żel myjący Balancing Facial Cleanser Image Skincare oraz krem z witaminą C Hydrating Intense Moisturizer


Blogerki kosmetyczne uwielbiają przecierać, odkrywać nowe kosmetyczne lądy. Z pasji jesteśmy skazane na odwieczną chęć testowania nowych produktów. Jakiś czas temu w moje ręce dostały się dwie nowości marki Image Skincare <KLIK> -  żel myjący Balancing Facial Cleanser Image Skincare oraz krem z witaminą C Hydrating Intense Moisturizer. 



Absolutnym faworytem pielęgnacji mojej cery stał się żel myjący Balancing Facial Cleanser Image Skincare. Jest to produkt o bardzo treściwej, gęstej konsystencji i niezwykłym zapachu. Zapach ten jest ogromnym atutem produktu. Dla mnie jest to zapach melona, delikatnie słodki, a jednocześnie bardzo świeży. Dodatkowo żel bardzo dobrze się pieni. Zamknięty jest w 177 ml tubce wykonanej z bardzo porządnego, solidnego plastiku. Buteleczka posiada dozownik, która ułatwia wydobycie odpowiedniej ilości kosmetyku. Produkt nie podrażnił mojej skóry, nie wywoła uczulenia. 



Kosmetyki Image Skincare - żel myjący Balancing Facial Cleanser Image Skincare oraz krem z witaminą C Hydrating Intense Moisturizer



Żel Balancing Facial Cleanser Image Skincare swym działaniem przypomina mi żel do mycia twarzy Ecolab, o którym pisałam m.in. TU <KLIK>. Jest tak samo delikatny, a jednocześnie skuteczny. Bardzo dobrze oczyszcza skórę, przy czym nie przesusza jej. Usuwa makijaż, nagrodzone sebum i inne zanieczyszczenia "zebrane" w ciągu dnia. Nie powoduje uczucia ściągnięcia, a po jego zastosowaniu skóra staje się miękka. Produkt zawiera sok aloesowy, wyciąg z rumianku, zielonej herbaty i miąższu mango. Sądzę, że produkt sprawdzi się u każdego, zarówno u osób posiadających cerę mieszaną - tak jak ja, suchą czy wrażliwą. 


Żel Image Skincare przeszedł z oceną celującą mały test. Chciałam sprawdzić jak poradzi sobie z wyczyszczeniem moich pędzli. Jakie było moje zdziwienie, kiedy produkt bez najmniejszego problemu wyczyścił wszystkie brudne pędzle. Szybko i bardzo sprawnie usnął nawet podkład z nich. Był to dowód na to, że kosmetyk faktycznie działa. Tak jak wspominałam wcześniej, żel ten jest delikatny, a jednocześnie bardzo skuteczny. Z pewnością kiedyś wrócę do tego produktu. 




Kosmetyki Image Skincare - żel myjący Balancing Facial Cleanser Image Skincare oraz krem z witaminą C Hydrating Intense Moisturizer



Hydrating Intense Moisturizer z serii Vital C to kolejny kosmetyk firmy Image Skincare, który mam okazję testować. Tak jak w przypadku swego przednika kosmetyk posiada niezwykły, cytrusowy zapach. Produkt zamknięty jest w 50 ml tubce, z atomizerem. Kosmetyk stosuje na noc, ze względu na film jaki pozostawia. 

Krem Hydrating Intense Moisturizer nawilża skórę. Przywraca jej komfort, niweluje uczucie szorstkości. W składzie kosmetyku znajdziecie kwas hialuronowy, masło Shea, wyciąg z winogron oraz stabilną postać witaminy C (BV OSC). 




Kosmetyki Image Skincare - żel myjący Balancing Facial Cleanser Image Skincare oraz krem z witaminą C Hydrating Intense Moisturizer



Produkty  Image Skincare bardzo dobrze spiszą się jako preparaty wspomagające działanie zabiegów kosmetycznych, a szczególnie seria Vital C, która posiada posiadają stężenie witamin od 12% do 20%. Z kosmetyków tej serii powinny być zadowolone osoby posiadające cerę dojrzałą. Więcej informacji na temat marki oraz szerszą ofertę produktów znajdziecie na stronie internetowej Image Skincare <KLIK>.

Na koniec warto wspomnieć, że kosmetyki  Image Skincare są nietestowane na zwierzętach, nie zawierają silikonów, barwników, parabenów. Linia Ormedic to preparaty organiczne łączące naturalne składniki organiczne z polipeptydami. 




Miłego dnia



PODPIS




https://www.bloglovin.com/blogs/kosmetyki-panny-joanny-6727935


8 komentarzy:

  1. Uwielbiam cytrusowe zapachy , intrygująca marka.

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapachy tych produktów są obłędne ;)

      Usuń
  2. Marka znana mi jedynie wirtualnie, ale ciekawa bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja pierwszy raz na moje mysie oczy widzę.

      Usuń
  3. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tych produktach, ale mają moją ulubioną nutę zapachową :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kusisz nimi - pięknie pachnące, bardzo dobre działanie - czego chcieć więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog, ja tez lubie testowac 😆 dopiero zaczynam, ale podoba mi się ☺ zapraszam do mnie 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam kosmetyków tej marki, ale chwilowo nie zamierzam powiększać moich zapasów. O ile cytrynowy zapach kremu mógłby mi przypaść do gustu, o tyle melonowy zapach żelu obawiam się, że by mi nie pasował :(

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy komentarz
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam, spamu. Szczere opinie i sugestie są bardzo mile widziane.
Dziękuje za to, że jesteście i czytacie.