13:51

Kosmetyki dla suchych, zniszczonych włosów - Indola Glamorous Oil maska do włosów oraz Glamorous Oil szampon


Kosmetyki dla suchych, zniszczonych włosów | Indola Glamorous Oil maska do włosów, Indola Glamorous Oil szampon, Indola Glamorous Oil | seria Glamorous Oil, Glamorous Oil, kosmetyki Indola,



Profesjonalne kosmetyki przeznaczone do pielęgnacji włosów stają powszechne. Coraz to częściej sięgamy po takie produkty, mając nadzieję, że ich działanie jest lepsze od tradycyjnych, drogeryjny kosmetyków. Sama nazwa "profesjonalny produkt" budzi ogromne nadzieje w konsumentach, którzy skłonni są wydać każdą złotówkę na "cudowny kosmetyk". Czasami i ja sięgam po takie produkty. Tym razem w moje ręce dostała się cała seria produktów firmy Indola. Mowa jest o serii Glamour. Dziś pod lupę wezmę dwa podstawowe produkty - Indola Glamorous Oil maska do włosów oraz Glamorous Oil szampon. 



Moje podejście do profesjonalnych kosmetyków, przeznaczonych do pielęgnacji włosów jest dość sceptyczne. A bierze się ono z mojego doświadczenia, z moich preferencji i oczekiwań wobec produktów. Przetestowałam wiele różnych kosmetyków - z wyższej, czy z niższej półki, mam różne doświadczenia z nimi związane. Na dzień dzisiejszy wiem czego oczekuje od danego produktu, wiem jaki powinien być i co powinien robić. Pielęgnacja włosów jest dla mnie bardzo ważna - ba, najważniejsza. Zadbane włosy stanowią ozdobę każdego człowieka. 


Podstawą każdej pielęgnacji włosów jest: mycie i nawilżanie, więc dwa podstawowe kosmetyki, które znajdziemy w każdej łazience, to szampon i maska, bądź odżywka. Dziś bliżej przyjrzymy się profesjonalnym kosmetykom marki Indola. A zaczniemy od szampon Glamorous Oil. 



Kosmetyki dla suchych, zniszczonych włosów | Indola Glamorous Oil maska do włosów, Indola Glamorous Oil szampon, Indola Glamorous Oil | seria Glamorous Oil, Glamorous Oil, kosmetyki Indola,



Indola Glamorous Oil szampon znajduje się w 250 ml plastikowej, złotej tubie. Konstancja produktu jest dość płynna, a jednocześnie treściwa, o złoto-perłowym zabarwieniu. Szampon posiada ciekawy, lekko słodki zapach, który nie utrzymuje się na włosach. Jest wydajny, mocno się pieni. Wystarczy odrobina kosmetyku, po to aby umyć nim włosy. Posiada SLS, czyli jest to produkt typowo "oczyszczający" włosy. 



Kosmetyki dla suchych, zniszczonych włosów | Indola Glamorous Oil maska do włosów, Indola Glamorous Oil szampon, Indola Glamorous Oil | seria Glamorous Oil, Glamorous Oil, kosmetyki Indola,



Glamorous Oil szampon dobrze oczyszcza włosy, nie plącze ich. Mimo swej dość treściwej konsystencji to kosmetyk ten sprawia, że stają się one miękkie, dociążone, lecz jednocześnie lekkie. 
Nie puszy włosów, ułatwia ich rozczesywanie. Powiedziałabym, iż nawilża włosy, otacza je "barierą ochronną", dzięki czemu spisze się u osób, które często poddają włosy stylizacji. Szampon marki Indola może spowodować szybsze przetłuszczanie się włosów - patrząc z perspektywy osoby, która myje włosy 2 razy w tygodniu. 


Kolejnym krokiem w pielęgnacji włosów jest ich nawilżanie. Tu sięgamy po maski czy odżywki. Indola Glamorous Oil maska do włosów to produkt, który bardzo przypadł mi do gustu, ze względu na swoje właściwości, działanie. Kosmetyk zamknięty jest w 200 ml plastikowym słoiku. Jego konsystencja jest zbita i treściwa, o pięknej złoto-żółtej barwie, z mieniącymi się drobinkami. Zapach, tak jak w przypadku jej poprzednika jest słodki. 



Kosmetyki dla suchych, zniszczonych włosów | Indola Glamorous Oil maska do włosów, Indola Glamorous Oil szampon, Indola Glamorous Oil | seria Glamorous Oil, Glamorous Oil, kosmetyki Indola,



Skupmy się na działaniu. Maska do włosów Indola Glamorous Oil błyskawicznie i długotrwale nawilża włosy. Sam producent tak zaleca stosować kosmetyk: "Nałóż maskę na umyte wcześniej włosy. Pozostaw na włosach przez 1 minutę następnie spłucz wodą. Pozostaw 5–10 minut dla efektu dogłębnej odnowy."


Maskę nadkładam na wilgotne włosy na 2-3 minuty, raz na 7-10 dni - w zależności od potrzeby. Jest to idealny kosmetyk, dla osób które lubią szybko działające produkty. W tak krótkim czasie kosmetyk nawilży i odżywi nasze włosy. Jeśli potrzebujecie regeneracji, mocniejszego nawilżenia to polecam pozostawienie kosmetyku do 10 min. Dłużej pozostawiony produkt może obciążyć włosy. Formuła maski oparta jest na olejkach: olejku arganowym, marula i oliwy z oliwek. Zalecam stosowanie maski w minimalnej ilości. 



Kosmetyki dla suchych, zniszczonych włosów | Indola Glamorous Oil maska do włosów, Indola Glamorous Oil szampon, Indola Glamorous Oil | seria Glamorous Oil, Glamorous Oil, kosmetyki Indola,



Maska Indola Glamorous Oil jednocześnie nawilża włosy, ułatwia ich rozczesywanie, dociąża, lecz nie puszy, nadaje im objętości. U mnie powoduje, że moje włosy nabierają ładnego skrętu. 




Zdjęcie wykonane telefonem, o słabej jakości, mimo to chcę Wam pokazać jak wyglądają moje włosy po zastosowaniu tej maski. PS włosy bezpośrednio przed zdjęciem zostały rozczesane, dlatego są trochę spuszone. 



Produkty Indola z serii Glamorous Oil to kosmetyki dla suchych, zniszczonych włosów, pozbawionych blasku. Sprawdzą się również u posiadaczek włosów: normalnych, wysokoporowatych, średnio czy niskoporowatych. Włosy tłuste mogą nie polubić się szczególnie z szamponem Glamorous Oil, gdyż może on przyśpieszyć ich przetłuszczanie. Natomiast włosy cienkie mogą być zadowolone z maski i efektu nadawanej przez nią objętości.

Kosmetyki Indola z serii Glamorous nie są produktami z wysokiej półki cenowej. Cena szamponu waha się między 20, a 30 zł., natomiast maski 30, a 40 zł. Kosmetyki te są bardzo wydajne. Nie podrażniły mojej skóry, nie wywołały uczulenia. 



Kosmetyki dla suchych, zniszczonych włosów | Indola Glamorous Oil maska do włosów, Indola Glamorous Oil szampon, Indola Glamorous Oil | seria Glamorous Oil, Glamorous Oil, kosmetyki Indola,



Tym razem profesjonalne kosmetyki do pielęgnacji włosów okazały się godne polecenia. Seria Glamorous to zestaw bardzo dobry produktów, które nawilżą, odżywią Wasze włosy. Nadadzą im blasku, objętości. Szczególnie maska podbiła moje serce i spełniła moje pielęgnacyjne oczekiwania. 



Dodam jeszcze, że już niebawem na blogu zostanie ogłoszony wielki świąteczny konkurs, w którym do wygrania będzie m.in. zestaw produktów Indola Glamorous Oil, składając się z: szamponu, maski, olejku do włosów i odżywki w sprayu. Bądźcie czujni!





Miłego dnia 




PODPIS


https://www.facebook.com/kosmetykipannyjoannybloghttps://plus.google.com/u/0/100438451596573991269/posts/p/pubhttps://instagram.com/kosmetyki_panny_joanny/








22 komentarze:

  1. Odkąd zobaczyłam je u Ciebie na Instagramie, czekałam na tej wpis. Byłam bardzo ciekawa tej serii, bo marka jest mi nieznana. Wyglądają nieźle, szczególnie cenowo jak na kosmetyki profesjonalne. Warte uwagi. No i Twoje piękne włosy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piękne to one nie są, są po prostu ładne ;) seria kosmetyków Glamorous jest śliczna

      Usuń
    2. Mnie też się podobają :) długość, gęstość i skręt! Zazdroszczę :) Moje niestety są cienkie, lekko falowane no i od kiedy o nie dbam tracą objętość. Pocieszam się tym, że im zdrowsze włosy tym objętość jest mniejsza :) Też mam ten zestaw kosmetyków, ale na razie jestem w fazie testów :)

      Usuń
  2. Chętnie bym je wypróbowała, ale troszkę szkoda mi zaskórniaków. Poczekam aż moja świnka skarbonka utyje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zachęcam do udziału w świątecznym konkursie, który zostanie ogłoszony na blogu już niebawem, do wygrania będzie zestaw kosmetyków Indola ;)

      Usuń
    2. Ulala, prezent świąteczny! :)

      Usuń
  3. Jak widać z produktem trzeba nauczyć się pracować, obciążenie włosów nie byłoby u mnie mile widziane :)

    Kochana mam prośbę... Czy mogłabyś poklikać w linki w poniższym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/11/shein-azurowy-sweterek-i-bluzeczka-z.html
    Bardzo proszę :* Z góry dziękuję za pomoc :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Firmę znam, produkty znam, ale jakoś mnie nie zachwycają ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno wezmę udział w konkursie, bo bardzo chciałabym wypróbować te złote skarby. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że bym się z tą serią polubiła o ile nie ma olejku arganowego w składzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja lubię mieszać pielęgnację profesjonalną z naturalną. Takie współdziałanie daje na moich włosach dobre efekty. Szczególnie maski profesjonalne lubię, choć wiadomo, że nie wszystkie są warte polecenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podoba mi się Twjoe podejście do pielęgnacji włosów, zdrowy rozsądek góra;)

      Usuń
  8. Byłam bardzo ciekawa tych produktów - w ostatnim czasie w sieci pojawiło się wiele zdjęć tej marki i zastanawiałam się nad efektami takiej kuracji. Mamy bardzo podobną strukturę włosa, więc tym bardziej ciekawi mnie, czy byłabym również zadowolona. Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super seria widze, chetnie spróbuje ten szampon i maskę :) OBSERWUJĘ TWÓJ BLOG, BARDZO MI SIĘ PODOBA :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To kosmetyki zdecydowanie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ta maska jest zachwycająca, ma taki piękny kolor i wyobrażam już sobie jej działanie na moich włosach, ale póki co mam jeszcze 2 i Wax Pilomax na chciejliście, więc taka maska to odległy temat dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta jest rzeczywiście fajna ;D i godna wypróbowania

      Usuń
  12. Nigdy nie miałam styczności z tą marką, ale lubię produkty, które szybko działają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam serum Indola na zniszczone końcówki. Jeden z kepszych, jakie miałam okazję używać, jeśli nie najlepszy. Przypomniałaś mi o tej firmie :) :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy11/23/2015

    wrzuć skład

    OdpowiedzUsuń
  15. Również bym prosiła o dopisanie składu produktu.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy komentarz
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam, spamu. Szczere opinie i sugestie są bardzo mile widziane.
Dziękuje za to, że jesteście i czytacie.