12:16

Pilomax, Regeneracja Odżywka bez spłukiwania do włosów ciemnych, czy aby tylko do włosów ciemnych?


Pilomax, Regeneracja Odżywka bez spłukiwania do włosów ciemnych


Nie jestem fanką odżywek do włosów w sprayu, z tego względu iż są one mało inwazyjne, a ich działanie jest bardziej doraźne. Jednakże stanowią one wspaniałą alternatywę odżywki czy maki. Są idealnym kosmetykiem awaryjnym, kiedy to nie mamy czasu na intensywną pielęgnację włosów. Łatwe w użyciu, błyskawicznie aplikowane, nie wymagają dodatkowego czasu na spłukanie. Sztuką jest odnalezienie dobrej odżywki w sprayu. Do tej pory ogromne wrażenie zrobiła na mnie tylko jedna taka odżywka LadySpa, którą serdecznie polecam. Jednakże całkiem niedawno odkryłam kolejne małe cudeńko w sprayu, które również mogę bardzo serdecznie polecić. Mowa jest o produkcie marki Pilomax, Regeneracja Odżywka bez spłukiwania do włosów ciemnych.  



Jestem wymagająca w stosunku do kosmetyków przeznaczonych do pielęgnacji włosów. Nim polecę Wam dany produkt, to musi on spełnić moje kryteria, musi mnie oczarować swym działaniem. Z firmą Pilomax nie mam miłych doświadczeń. Do tej pory żaden produkt tej firmy nie wzbudził mojego zainteresowania, ani moich zachwytów. Jednak w ostatnim moje nastawienie do firmy uległo zmianie, a to za sprawą odżywki w sprayu z zestawu Box do włosów ciemnych. 



Pilomax, Regeneracja Odżywka bez spłukiwania do włosów ciemnych



Pilomax, Regeneracja Odżywka bez spłukiwania do włosów ciemnych jest jednym z 3 kroków polecanych przez markę w pielęgnacji włosów. Odżywka znajduje się w zestawie kosmetyków składających się z produktów przeznaczonych do regeneracji oraz pielęgnacji włosów ciemnych. Łącznie w boxie znajduje się 5 produktów o pojemności od 70 ml do 100 ml. 

Regeneracja Odżywka bez spłukiwania Pilomax zamknięta jest w 100 ml białej, klasycznej, plastikowej butelce. Posiada ona atomizer - genialne rozwiązanie dla osób leniwych, takich jak ja ;), który aplikuje idealną mgiełkę. Kosmetyk posiada bardzo intensywny, charakterystyczny, dość słodki zapach. 



Pilomax, Regeneracja Odżywka bez spłukiwania do włosów ciemnych



Ale najważniejsze jest jej działanie. Odżywka Pilomax ułatwia rozczesywanie moich długich, z natury suchych włosów, ujarzmia puch na mojej głowie. Nie obciąża włosów, ale uwaga nałożona w nadmiernej ilości może spowodować szybsze ich przetłuszczanie - prawdę mówiąc tak, jak każdy kosmetyk. Produkt nawilża włosy, ułatwia ich układanie. Regeneracja Odżywka bez spłukiwania Pilomax stosuje w sytuacjach awaryjnych, kiedy nie mam czasu, ani ochoty bawić się z maską do włosów. 

Firma Pilomax podkreśla, iż kosmetyk został przebadany dermatologicznie, jest bezpieczny dla wrażliwej skóry, nie zawiera parabenów, silikonów, MIT i SLS. W moim przypadku odżywka ta nie spowodowała podrażnienia, czy łupieżu.

Nie jest istotne czy producent przeznacza kosmetyk do włosów ciemnych, czy jasnych, do kręconych czy prostych, skoro sprawdza się u innej grupy konsumentów. Nie sugerujcie się przeznaczeniem produktu. Najprostszy przykład - szampony dla dzieci. Świetnie sprawdzają się u dorosłych, albo spiszą się np. jako szampon do mycia pędzli. 



Pilomax, Regeneracja Odżywka bez spłukiwania do włosów ciemnych



Odżywka Pilomax Regeneracja powinna sprawdzić się u każdego, u osób posiadających włosy suche, zniszczone, przetłuszczające się itp. u osób potrzebujących szybkiego, lecz mało inwazyjnego nawilżenia. Pamiętajcie odżywka w sprayu nigdy, ale to nigdy nie zastąpi Wam porządnej maski czy odżywki do włosów. Jej działanie jest tylko doraźne, jednakże warto mieć taki "awaryjny kosmetyk" pod ręką. 


PS Jeszcze tylko dzisiaj do godziny 24:00 możecie wziąć udział w moim rozdaniu. 
Do wygrania są kosmetyki marki Organique LINK macie TU <KLIK>.







Miłego dnia


PODPIS

https://www.facebook.com/kosmetykipannyjoannybloghttps://plus.google.com/u/0/100438451596573991269/posts/p/pubhttps://instagram.com/kosmetyki_panny_joanny/




22 komentarze:

  1. też nie przepadam za odżywkami w spreju. Ciekawy, obiektywny post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bycie obiektywnym jest dość trudne, ale cenię sobie zdanie moich czytelników i szanuje ich, więc dlaczego miałabym polecać coś co nie sprawdza się u mnie

      Usuń
  2. Czytałam o ich produktach tak zróżnicowane opinie, że w ogóle mnie nie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ja miałam co do tej marki dość obojętnie podejście, jednak wszystko zmieniło się z odkryciem tego kosmetyku

      Usuń
  3. Lubię kosmetyki tej firmy, tego produktu jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście bardzo lubię odżywki w spreyu ale tej nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odżywki w sprayu używam jako wspomagacze w rozczesywaniu. Czyli używam po masce lub odżywce, nigdy solo,bo dla moich włosów są za słabe. Do tego produktu mam mieszane uczucia, bo mi słabo pomagał przy rozczesywaniu. Pewnie dlatego, że nie ma silikonów, więc coś za coś. Niemniej jednak podobał mi się zdrowy połysk jaki dawał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a u mnie się sprawdza w roli wspomagacza do rozczesywaniu włosów ;)

      Usuń
  6. Ja nie używam odżywek bez spłukiwania, nie lubię mieć takich produktów na włosach. Może kupię taki sprey dla mojej mamy, która nie długo ma urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie prosto z konferencji Meet Beauty przywiozłam dwa kosmetyki marki Pilomax. Jeśli się sprawdzą to chętnie będę miała na uwadze tę odżywkę w spray'u. Niestety często nie ma m czasu na czekanie aż odżywka, bądź maska wchłoną się w moje kosmyki, a zawsze lepiej zaaplikować cokolwiek na szybko, jeśli jest oczywiście dobre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. życze owocnego testowania kosmetyków, odzywka w sprayu to idealne rozwiązanie dla osób zabieganych ;)

      Usuń
  8. Ja właśnie zawsze patrzę na przeznaczenie produktu i to chyba bład ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sadzę, iż jest to chwyt marketingowy więc czasami warto przymrużyć na to oko i kierować się zdrowym rozsądkiem ;)

      Usuń
  9. Wygląda zachęcająco :) Ja przekonana do takich odżywek nie jestem - większość drogeryjnych w składzie dość wysoko ma alkohol i bardziej wysusza, niż pielęgnuje. Ale Pilomaxu okazji używać jeszcze nie miałam :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz widzę tą markę. Wygląda interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kolejny produkt dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ambrozja10/27/2015

    Bardzo merytoryczny wpis, takich brakuje w internecie :) Czy możesz mi powiedzieć, czy używasz prostownicy i lokówki? Bo zastanawiam się nad wyborem sprzętu i nie wiem czy remington spełni oczekiwania? Mam na myśli tego z serii protect

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak używam prostownicy dość często, lecz w okrojony sposób czyli prostuje tylko"grzywkę" -przednie partie włosów zwykła, ceramiczną prostownicą, chyba Zelmer, która na moje potrzeby kompletnie się sprawdza, jeśli Twoje potrzeby są o wiele większe np. prostujesz całe włosy, dość często to sądzę, iż warto zapatrzeć się w lepszy sprzęt, który jednocześnie sprosta Twoim wymaganiom
      z lokówki nie korzystam ;)

      Usuń
  13. Odżywka ta ładnie pachnie. Jest wydajna i mam wrażenie, że moje włosy się znacznie lepiej po niej rozczesują. Jest takim dopełnieniem całej serii której używam i rekomenduję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię ją, używam czasem pomiędzy myciami, żeby dodać nawilżenia włosom przy porannej stylizacji. Mam bardzo suche włosy i trudne, i u mnie się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  15. Anielica1/11/2018

    Traktuję ją jako poranny sposób na rozczesanie i nawilżenie dodatkowe włosów. Lubię ją. Córka moja ma taką wersję dla dzieci . Dokładnie Pilomaxu i jest rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  16. Róża D8/13/2018

    Mam do jasnych i sun. Ta słoneczna bardzo mi się sprawdziła podczas upalnych wakacji. Roztaczała parasol nad moją głową :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy komentarz
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam, spamu. Szczere opinie i sugestie są bardzo mile widziane.
Dziękuje za to, że jesteście i czytacie.