08:59

Prezent dla WAS - czas na rozdanie



Moi Kochani, jak już wiecie tydzień temu obroniłam swoją pracę dyplomową, z tej okazji postawiłam przeprowadzić mini ROZDANIE. 









Z czystego serca pragnę Wszystkim podziękować, za to że jesteście. Każda Wasza wizyta na moim blogu, FP motywuje mnie do dalszego pisania.






Zasady rozdania 

Chciałam, aby każdy kto, tylko zechce mógł wziąć udział w rozdaniu, dlatego zasady konkursu są bajecznie proste. 

Jeśli chcesz wziąć udział w rozdaniu, to wystarczy, że: 
- staniesz się publicznym obserwatorem FP Kosmetyki Panny Joanny,
- pozostawisz komentarz pod postem na FP - KLIK, w dowolnej formie.


Oczywiście będzie mi niezmiernie miło jeśli, staniesz się publicznym obserwatorem:

czy udostępnisz informacje o rozdaniu w dowolnej formie. 






Rozdanie trwa od 25.06.2015 r. do 26.07.2015 r. (do północy).
Na adres laureata czekam 3 dni od dnia ogłoszenia wyników.
Zgłaszając chęć udziału w rozdaniu przyjmujesz warunki Regulaminu i wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.Nr.133 pozycja 883). 
Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).
Nagrodę wysyłam tylko na terenie Polski.
Zgłaszać się proszę tylko pod postem na FB - KLIK




https://www.facebook.com/kosmetykipannyjoannybloghttps://plus.google.com/u/0/100438451596573991269/posts/p/pubhttps://instagram.com/kosmetyki_panny_joanny/





Powodzenia ;)
  
Miłego dnia 


PODPIS

Brak komentarzy: