11:00

Akcja - Mikołajki Blogerskie


Od wczoraj jestem pełnoprawną uczestniczką akcji "Mikołajki Blogerskie" przeprowadzanej przez dziewczyny z bloga - Good to try. Dla mnie jest to pierwsza taka akcja, w której mam okazje uczestniczyć. Po przeczytaniu wpisu dziewczyn promującego ich działanie, bez wahania postanowiłam się włączyć w akcję.






Na czym polega akcja Mikołajki Blogerskie?


Akcja polega na obdarowaniu drugiej osoby miłym kosmetycznym, Mikołajkowym prezentem. Uśmiech na twarzy, dobra zabawa, doza niepewności, miła, przyjacielska atmosfera są jak najbardziej pożądane w zabawie.

Prezent dobierany jest według wytycznych, kosmetycznych preferencji, które każda uczestniczka zabawy wpisała w formularzu zgłoszeniowym. Liczba uczestniczek musiała być oczywiście parzysta. Zgłoszenia przyjmowane były do 15.11.2014 r. Minimalna wartość prezentu to kwota 15 zł, minimalna ilość produktów 2 sztuki. Ostatecznym dniem wysłania paczki jest 27.11.2014 r.

Jeśli chodzi o dane osoby obdarowywanej to są one "ściśle tajne", czyli niemnogą być przekazywane dalej.

Dodatkowo do każdego prezentu należy dołączyć kartkę świąteczną.

Już wczoraj otrzymałam dane i preferencje osoby, której mam przygotować paczkę. Same zakupy dla drugiej osoby już teraz wywołują u mnie ekscytację. 
 Dzisiaj wybieram się na kosmetyczne zakupy. Mam nadzieję, że stanę na wysokości zadania i dobiorę odpowiednie produkty, dla mojej nieznajomej. Chciałabym trafić w dziesiątkę z prezentem, chciałabym aby wybrane przeze mnie produkty przypadły jej do gustu. 


Czy mam jakieś obawy związane z akcją Mikołajki Blogerskie?

Zdecydowanie nie. Akcja Mikołajki Blogerskie, jest bardzo fajna formą nawiązania kontaktu z innymi blogerkami, co jest dla mnie bardzo ważną kwestią. Podchodzę do niej z pozytywnym nastawianiem jak do dobrej zabawy i tyle.


Czy jesteście ciekawe co otrzymam od swojego Mikołaja?
Co myślicie o akcji Mikołajki Blogerskie?  


Więcej na temat samej akcji przeczytacie TU - <LINK>





Bądź na bieżąco, polub mnie na Facebook.com LINK TU


https://www.facebook.com/kosmetykipannyjoannyblog



Miłego dnia




11 komentarzy:

  1. I ja będę brać udział w tej akcji i to mój pierwszy raz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, ze nie wiedzialam o tej akcji bo chetnie bym sie zglosila.

    OdpowiedzUsuń
  3. super akcja,szkoda że nie wiedziałam o niej wcześniej bo pewnie dołączyłabym do niej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna akcja !

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka szkoda, że tak późno się dowiedziałam :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Akcja świetna. Szkoda, że nie przeczytałam o niej wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobry pomysł z tą akcją. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna akcja, choć trudno kupuje się prezent komuś, kogo zupełnie nie znasz...

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny pomysł z tą akcją :) zapraszam trzy-piksele.blogspot.com pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna akcja, szkoda, że teraz dopiero o niej doczytałam, bo z chęcią bym dołączyła.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy komentarz
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam, spamu. Szczere opinie i sugestie są bardzo mile widziane.
Dziękuje za to, że jesteście i czytacie.