18:47

Czas na TAG


Zostałam otagowana przez curlycrazywoorld.blogspot.com oraz sluchajserca.blogspot.com. Dziękuję bardzo ;). 
Zapraszam ;).


Sądzę, że Wszyscy znają zasady więc nie będę o nich więcej pisać. 


Pytania od Curlycrazywoorld.

1. Wolisz kupować kosmetyki kolorowe czy takie do pielęgnacji?
Wolę kupować kosmetyki do pielęgnacji.

2. Jaka jest Twoja pasja?
hmmm...ostatnio moją pasją stało się blogowanie 

3. Chciałabyś mieszkać za granicą czy jesteś wierna Polsce?
Wolałabym pozostać w kraju.

4. Seriale czy filmy?
Filmy.

5. W jakim państwie spędziłaś najlepsze wakacje?
Szkoda, że na to pytanie nie mogę udzielić odpowiedzi.

6. Ulubiony blog?
Jest ich wiele ;) ;D

7. Ulubiony kanał na youtube?




8. Najlepszy szampon, odżywka, maska, wcierka jaki kiedykolwiek używałaś?
Szampon - tu nie mam ulubieńca.
Odżywka - tu również nie mam.
Maska a raczej maski - Kallos Crema al Latte oraz COSMOFARMA S.R.L. ARGAN MASK WITH ARGAN OIL - maska do włosów z olejkiem arganowym 
Wcierka - Joanna, Rzepa, Kuracja wzmacniająca

9. Ile średnio Twoje włosy rosną na miesiąc?
ok. 1,5 cm.

10. Jak często podcinasz włosy?
Bardzo rzadko... dwa razy w roku.

11. Czym zabezpieczasz włosy?
olejkiem ze słodkich migdałów, plus eliksir z Joanny.


Pytania od Sluchajserca.

1. Co najczęściej wkładasz, gdy jesteś w domu?
Dresy ;).

2. Jakie rzeczy znajdują się w Twojej torebce/plecaku?
Kalendarz, kosmetyczka, długopisy, torba, batonik ;D.

3. Rzecz, bez której nie wyjdziesz z domu, to?
Zimą są to rękawiczki, w cieplejsze dni 

4. Twoje największe uzależnienie?
Blogomania.

5. Kosmetyk, bez którego nie możesz żyć?
Podkład oraz maska do włosów.

6. Co najchętniej robisz w wolnym czasie?
Piszę posty.

7. Twój ulubiony zapach?
Euphoria Calvin Klein

8. Jaki jest Twój styl? (w 3 słowach^^)
Wygodny z klasą.

9. Kto jest Twoim największym autorytetem?
Moja babcia ;).

10. Ulubiona pora dnia?
hmm...zaczyna się ona ok. 16h.

11. Szpilki, czy baleriny?
Kocham to i to, lecz postawię na wygodę - baleriny.


Moje pytania:

 1. Ulubiony film.
2. Ulubiony produkty do ust.

3. Czy masz rodzeństwo?
4. Ulubiony kolor.

5. Jaki jest Twój kolor oczu?

6. Motto na dziś.

7. Ile masz par butów?

8. Ulubiony podkład?

9. Kiedy masz urodziny?

10. Czy lubisz wiosenne porządki?



Do zabawy zapraszam:




Buziaki :*

PODPIS

9 komentarzy:

  1. Ciekawe odpowiedzi ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama mam kilka tagów do opublikowania ;-) pewnie je połączę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki Tobie poznałam ciekawy kanał na YT :) Chyba codziennie będę korzystała z takiego sposobu kręcenia włosów, jaki pokazywała ta dziewczyna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. oo, dziękujemy za otagowanie :) postaramy się odpowiedzieć na pytania

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam Olsztyniankę:) Przeczytałam całego bloga i zamierzam skorzystać z kilku rad.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kupiłam sobie w życiu 3 pary balerinek i ani razu żadnej z nich nie założyłam - po prostu nie umiem chodzić na płaskim - musze mieć choćby malutki obcasik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A myślałam, że tylko ja tak rzadko podcinam końcówki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hihi tak czytam odpowiedzi i stwierdzam, e też zawsze w torbie mam coś słodkiego :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki wielkie za odpowiedzi na moje pytania i za włączenie się do zabawy;))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy komentarz
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam, spamu. Szczere opinie i sugestie są bardzo mile widziane.
Dziękuje za to, że jesteście i czytacie.