10:03

Dzień intensywnej pielęgnacji włosów


Skoro wczoraj i dziś mam wolne, nie idę do pracy postanowiłam urządzić moim włosom Dzień Intensywnej Pielęgnacji.
Mój plan działania:


1. Poniedziałkowy wieczór (olejowanie):

  • olejek Green Pharmacy ze skrzypem polnym,
  • 1 łyżka olejku rycynowego.

Wszystko wymieszałam. Mieszankę nałożyłam na całą długość włosów oraz na skalp. Tak położyłam się spać a dopiero rano zmyłam całą miksturę. 



2. Wtorek (mycie oraz nakładanie maski):

  • zmoczyłam włosy wodą po czym nałożyłam maskę Intensywnie regenerującą do włosów farbowanych Biovax L'Biotici z dodatkiem gliceryny i delikatnie "myłam" nią włosy,
  • ponownie mniejszą ilością wody zmoczyłam włosy i użyłam szamponu Alterra Morela i pszenica. Na oczyszczone i osuszone włosy nałożyłam maskę Kallos Serical Crema al Latte . Pozostawiłam ją na 1 h.
  • Następnie zmyłam ją z włosów letnią i na koniec zimną woda,
  • Na koniec zabezpieczyłam końcówki Serum wzmacniającym A+ E i kroplą olejku ;)

 A jak Wy dbacie o włosy kiedy macie więcej czasu na to?

 

9 komentarzy:

  1. oj ja dopiero jestem na etapie początków dbania o moje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam niewiele czasu ale robię co mogę :)
    co powiesz na wzajemną obserwację?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę kupić w końcu ten olejek rycynowy.:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy1/22/2013

    twoje włosy muszą być na prawde zadbane ,ja staram sie jak moge zeby tez dbać o moje włosy;) obserwuję i zapraszam http://polcia2704.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie dni, kiedy mogę sobie pozwolić na włosowe spa - wtedy albo olejuję albo nakładam stuningowaną maskę na kilka godzin, żeby jak najwięcej pyszności wchłonęło się w czuprynę ;) W najbliższym czasie nie będzie mi brakowało takich dni, więc moje włosy będą regularnie dokarmiane ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. wieki nie robiłam moim włosom spa, za to zaczęłam ja regularnie olejować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze nie zdecydowałam się na olejowanie ale może czas to zmienić. Ja po umyciu stosuję maskę do włosów farbowanych SYOSS na przemian z jedwabiem i na tym się kończy moja pielęgnacja:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja staram się raz w tygodniu zaolejować włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja co jakis czas wykonuję domową laminację włoskow :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy komentarz
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam, spamu. Szczere opinie i sugestie są bardzo mile widziane.
Dziękuje za to, że jesteście i czytacie.