08:23

"Duża" nowość w pielęgnacji włosów


Całkiem niedawno wspominałam o nowo testowanej masce do włosów. Dziś parę słówna jej temat.
Tak się złożyło, że mój ulubieniec Kallos Latte jest już prawie na wykończeniu. Postanowiłam zastąpić ją inną maską. Oczywiście poszłam do mojego najulubieńszego sklepu z profesjonalnymi art. i kosmetykami do pielęgnacji włosów. Ogólnie miałam jak zwykle wielki dylematy typu chcę wszystko czy co kupić? - która włosomaniaczka nie miałaby takiego problemu wchodząc do takiego sklepu. Ostatecznie kupiłam maskę do włosów z olejkiem arganowym marki Cosmofarma.

Produkt prezentuję się tak:
COSMOFARMA S.R.L. ARGAN MASK WITH ARGAN OIL - maska do włosów z olejkiem arganowym






Sądzę, że dla większości z Was firma Cosmofarma jest mało znana, więc dosłownie kilka słów na jej temat.
"Cosmofarma jest nowoczesną firmą produkującą produkty do pielęgnacji włosów i ciała oraz przybory toaletowe od 1974.
Połozona w jednym z najsłynniejszych i najpiękniejszych rejonów Włoch - Toskanii."
Produkują produkty profesjonalne do włosów.

Opakowanie:
Maska znajduję się w dużym pojemniku - 1000 ml. z zakręcaną pokrywką przypominający słoik. Dodatkową produkt zabezpieczany jest drugą przykrywką - co mi się bardzo podoba, ponieważ zabezpiecza przed wylaniem czy zabrudzeniem się opakowania. Konsystencja jest treściwa i gęsta. Zapach delikatnie duszący ale dość przyjemny. Cena ok. 25 zł.
Tak duża pojemność może męczyć, ale osobiście nie mam z tym problemu.






Skład:






Działanie:
Produkt dobrze nawilża moje włosy, choć nie będę ukrywać, że lepiej w tej kwestii sprawdza się jednak maska Kallosa Latte. Należy pamiętać o dokładnym zmyciu jej z włosów. Jeśli tego nie zrobimy maska strasznie będzie obciążać włosy. Nakładam ją na 30 - 60 min. po czym zmywam. Muszę sprawdzić jak się spisze w formie szybkiej odżywki - oby dobrze, a przynajmniej mam takie przeczucia.
Maska sprawia, że włosy są mega błyszczące i bardzo dobrze się układają - przez co nadrabia ten mały minus za nawilżanie.
Maska Cosmofarma jest warta polecenia i wypróbowania. Oczywiście jeśli macie na to ochotę ;).


Może polecicie mi inne maski do wypróbowania marki Kallos?

25 komentarzy:

  1. Faktycznie, firma raczej mało znana.
    :)
    Chętnie bym ja wypróbowała.
    U mnie lepiej niż Latte działa maska Kallos Jasmin

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo chętnie weszłabym w jej posiadanie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam marki, więc trudno jest mi coś polecić;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny ma skład :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeczytałam Castorama hhaha :D
    ja z kallosa mam carote, ale nie podeszła mi ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy produkt. Teraz na zimę planuję mocniejsze skupienie się na włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że prędzej sprawdzę działanie Late kallosa, bo teraz męczę Placente :D..

    OdpowiedzUsuń
  8. U Ciebie widzę olej arganowy jest nie tylko w nazwie maski :)

    OdpowiedzUsuń
  9. "KremLaTe" kallosa musi być tak nieodzownym elementem w łazience, jak pieczywo w kuchni;)
    mimo, że moje włosy nie są jak z salonu fryzjerskiego, po zastosowaniu tego produktu, to ten zapach, wydajność, i wielofunkcyjność stoi za tym, że kupuję go na okrągło:) innych nie znam i chyba nie chcę;P

    OdpowiedzUsuń
  10. nie wiem czy dałabym radę z tak wielkim kosmetykiem ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Brzmi to bardzo ciekawie. Jak na aż 1000zl - 25zł to bardzo przyzwoita cena. Szczególnie jeśli naprawdę zawiera argan który jest jednym z droższych olei. Z chęcią bym wypróbowała ale tak - 1000ml mnie przeraża :D
    Miłego używania. ja póki co może spróbuje arganem wspomóc jakąś prostą odżywkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mówisz o tym sklepie niedaleko Manhatanu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie nie, nawet nie wiedziałam ze jest tam taki sklep
      chodziło mi o sklep w Centrum H&B

      Usuń
    2. Dobrze wiedzieć :) Ja z kolei zapomniałam, że w H&B też jest! Trzeba iść na zwiady ;P

      Usuń
  13. ja również lubię maski w rozmiarze XXL. Możemy dobrze poznać produkt i zadecydować czy jest wart zachodu czy nie :))

    Buziaki,Magda

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja - pomimo iż powinnam,to nie bawię się żadnymi maskami do włosów :p

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba wolę szybkie maseczki. Godzina to już jednak sporo, ale jeżeli warta zachodu to czemu nie.

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawa jestem efektów własnie :) od jutra zaczynam i na pewno dam znać jak się spiszą :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam zamiar nawiesc tego oleju arganowego chyba beczke z urlopu:)
    Chyba bede Cie podgladac bo widze ze i Ty blodyneczka:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy12/01/2012

    kocham olej arganowy. Tej firmy jeszcze nie miałam okazji wypróbować, ciekawe jak na moje włosy by działało

    Dodaję blog do obserwowanych i zapraszam do siebie http://testujto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziś wstawię post o nowej masce z Joanny - godna polecenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy8/28/2013

    Maski jeszcze nie używałam, ale mam szampon z tej serii- argan shampoo with argan oil: JEST ŚWIETNY!:) włosy są fajnie en szampon plus odżywka gliss kur z, błyszczące i , o dziwo, nie plącze ich tak jak inne szampony! ten szampon + odżywka gliss kur (taka jakby złota)= włosy mięćiutkie i błyszczące! Pozdrawiam!

    ps.też kupiłam w H&B:) (szampon dyżu 25, mniejszy 12,50:))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy komentarz
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam, spamu. Szczere opinie i sugestie są bardzo mile widziane.
Dziękuje za to, że jesteście i czytacie.