09:09

Zaczynam ;)

No to zaczęło się... ;)


Jestem bardzo szczęśliwa, że udało mi się zebrać w sobie i założyć bloga ;)
Doszłam do wniosku, iż posiadam w sobie dużo siły aby zrobić ten pierwszy krok.
Taaak JESTEM :) !!


A teraz króciutko o blogu.


Na blogu pojawią się recenzje, swatche, opinie i inne przydatne informacje dla każdej wielbicielki kosmetyków i nie tylko ;)  
Każda z nas szuka swojego KWC... Droga ta jest ciężka i wyboista... 
Dlatego mam nadzieje, że moje uwagi, wpisy pomogą Wam jak i mi odnaleźć swój Kosmetyk Wszech Czasów ;)



Oficjalnie ogłaszam, iż blog Panny Joanny został otwarty.
Zaczynamy!


3 komentarze:

  1. Panno Joanno przejrzałam wszystkie posty i całkiem przyjemnie mi się wszystko czytało ,zapraszam również do siebie -może wzajemnie obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana przeczytałam wszystkie posty:) iiiiii podoba mi sie tu szczerze z głębi serca!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy komentarz
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam, spamu. Szczere opinie i sugestie są bardzo mile widziane.
Dziękuje za to, że jesteście i czytacie.