08:57

Olejki Alterra - recenzja i analiza składu


Wszyscy znają olejki z Alterry. Aktualnie posiadam dwie buteleczki, choć jedna już jest prawie na wykończeniu - co widać. Czytając pochlebne recenzje na ich temat postanowiłam je kupić.








Rossmann Alterra Olejek do masażu `Migdały i papaja`

Mała analiza składu: Glycine Soja Oil (olej sojowy), Ricinus Communis Seed Oil (olejek rycynowy), Prunus Amygdalus Dulcis Oil (olej ze słodkich migdałów), Zea Mays Germ Oil (olej z kiełków kukurydzy), Sesamum Indicum Seed Oil (olej sezamowy), Triticum Vulgare Germ Oil (olej z zarodków pszenicy), Vitis Vinifera Seed Oil (olej z pestek winogron), Carica Papaya Seed Oil (olej z nasion papai), Olea Europaea Fruit Oil (oliwa z oliwek), Persea Gratissima Oil (olej z awokado), Simmondsia Chinensis Seed Oil (olej jojoba), Parfum, Limonene, Tocopherol, Linalool, Geraniol, Helianthus Annuus Seed Oil, Citral, Citronellol, Farnesol







Rossmann Alterra Olejek do masażu `Limonka i oliwka'

Mała analiza składu: Zea Mays Germ Oil (olej z kiełków kukurydzy), Prunus Amygdalus Dulcis Oil (olej ze słodkich migdałów), Vitis Vinifera Seed Oil (olej z pestek winogron), Oenothera Biennis Oil (olej wiesiołkowy), Parfum, Olea Europaea Fruit Oil , Limonene, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Glycine Soja Oil , Citral, Tocopherol, Bisabolol, Citrus Aurantifolia Oil, Helianthus Annuus Seed Oil, Cananga Odorata Flower Oil, Geraniol, Linalool, Citronellol, Benzyl Benzoate, Eugenol, Aloe Barbadensis Leaf Extract.

Opakowania.
Szklane buteleczki olejków kosztują ok.14zł. a ich pojemność to 200 ml. Opakowania nie przypadły mi do gustu. Buteleczki brudzą się olejem przez co stają się śliskie.

Zapach.
Olejek  Migdały i papaja ma słodki bardzo przyjemny zapach. Osobiście ten zapach bardziej preferuje.
Olejek Limonka i oliwka mocno pachnie cytrusami co również bardzo mi się podoba ;) Zapach ten jest świeży, energetyzujący.
Olejki właśnie przez zapach genialnie nadają się do mieszania z innymi olejami, które posiadają nieprzyjemną woń. Dla mnie to strzał w 10tkę ;)

Jak nakładam na włosy.
Stosuje je głównie na włosy. Mieszam jeden wybrany olejek Alterry z innym olejem np. z oliwą z oliwek – nie lobię zapachu oliwy. Olejek bardzo dobrze maskuje zapach oliwy.
Tą mieszankę stosuję najczęściej 2 razy w tygodniu. Zmywam to szamponem bez SLSów i nakładam maskę. 
Więcej na temat samego olejowania - tu






Działanie.
Olejki sprawiły, że włosy stały się miękkie. Nie zauważyłam jednak by jakoś specjalnie je nawilżyły czy nabłyszczały. Plusem jest to, że nie tłuściły one pościeli i nie obciążały włosów. Nie wiem czy tylko jak tak miałam, ale olejki okazały się mało wydajne. Czasami zabezpieczam nimi kocówki włosów – wystarczą trzy krople.
Nie są to idealne olejki do olejowania włosów, są lepsze. Mimo tego warto wypróbować.

Moje włosy o wiele lepiej reagują na olejek rycynowy.

4 komentarze:

  1. ja posiadam brzoze i pomarańcze, też butelka nie przypadła mi do gustu i jak dla mnie można znaleźć dużo lepszych olejków, jednak kiedy nie mam pomysłu co nałożyć na włosy sięgam właśnie po ten olej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. moje włosy uwielbiały awokado z granatem, ale cóż, nie ma go już w Rossmanach =(

    OdpowiedzUsuń
  3. Już od dłuższego czasu czaje się na ten olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kupiłam je niedawno i po pierwszych zastosowaniach twierdzę, że mogą się okazać całkiem fajne :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy komentarz
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam, spamu. Szczere opinie i sugestie są bardzo mile widziane.
Dziękuje za to, że jesteście i czytacie.